Spelrum
| Giraffen | 37 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 57 |
Mobilspel
| Pågående | 19 066 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Guldplate | 2011-06-13 01:54 | |
![]() | Varför har min tråd försvunnit? Igår startade jag en tråd om att jag var uttråkad och att jag i såna lägen helst vill lära känna nya människor. Så jag frågade helt enkelt om de fanns några som ville chatta med mig inne i Katten. Idag är den tråden helt raderad. Om det nu inte är så att folk brutit mot några regler i den tråden efter jag loggade ut så förstår jag inte varför den är bortplockad. Jag kan nämligen inte se att den bröt mot några regler och eftersom den gav ett positivt resultat vid tillfället jag la upp den så hade jag tänkt använda den igen. Så varför raderades den? | |
| slånbär | 2011-06-13 09:51 | |
![]() | Guldplate-kan bara tänka mig att någon forumvärd tyckte att den allmänna chattråden var tillräcklig. Men då hade du säkerligen inte fått någon direkt respons om du hande använt dig av den. Å andra sidan så skulle det ju kunna uppstå en väldans massa nya precis likadana trådar så fort någon känner för att chatta så det är säkert hopplöst att tillåta sådana trådar. Men ett meddelande kunde man ju få kan jag tycka när en tråd bara raderas. | |
| Guldplate | 2011-06-13 10:46 | |
![]() | Den allmänna chatten är långt ifrån samma sak som en privat chatt. Man lär känna folk betydligt bättre om det är ostört av övriga diskussioner och diverse rullningar. Dessutom så är den allmänna chatten inte speciellt aktivt så sent på kvällarna och en majoritet av de som är inne i ett spelrum är där för att spela och inte chatta. Jag vet att risken finns för att det finns en risk för att fler trådar för eget behov skapas och att det kan bli ett problem på sikt. Idén kom i stundens ingivelse och som sagt så bröt den tråden, vad jag kan se, inte mot några regler. Det är väl därför jag nu mest är nyfiken på varför den raderades utan någon förklaring. Kan jag formulera om tråden och på så sätt få behålla den? | |
| MatsJoel | 2011-06-13 13:36 | |
![]() | "Den allmänna chatten är långt ifrån samma sak som en privat chatt." Sant, men du kan använda den allmänna chatt-tråden för att hitta nån att privatchatta med. | |
| Mindymoo | 2011-06-13 14:28 | |
![]() | Man kan ju efterlysa chattare i spelrummens allmänna utrymme... | |
| Mouche - Administratör | 2011-06-15 19:57 | |
![]() | Detta är en spelsajt och inte en kontaktsida. Det skulle aldrig fungera om det dök upp, kanske tusentals, "chattsökare" i forumet. Jag är dock övertygad om att det finns mängder av sajter på Internet som är lämpade för just det ändamålet. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.