Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 50 |
Mobilspel
| Pågående | 19 031 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Emollas | 2011-07-20 00:04 | |
![]() | sökfunktionen När man söker i forumet efter trådar så tycker jag att det är synd att man inte kan sätta typ en * i slutet på ordet för då söker den på ordet plus alla ändelser... Typ jag sökte på ångra, när jag skulle starta tråden "detta ångrar jag" Jag trodde typ att den sökte upp alla ord som innehöll ångra och ordet ångrar innehåller ju ordet ångra på sätt och vis men det saknas en bokstav ifrån att bli ångrar. Nu bara för att jag sökte på ordet ångra och inte ångrar, så trodde ju jag att det inte fanns någon sådan tråd... Förstår ni va jag menar??? | |
| Mouche - Administratör | 2011-07-20 22:40 | |
![]() | Jag förstår vad du menar =) Jag har råkat ut för detsamma ibland måste jag erkänna. Mouche | |
| Bitte - Administratör | 2011-07-21 09:14 | |
![]() | Letar tråden där jag tipsade på olika vägar att söka , hittar den inte Bitte | |
| Emollas | 2011-07-21 11:56 | |
![]() | Bitte den tråden har jag läst så du behöver inte hitta den och du ser det är inte så lätt att hitta.. | |
| Bitte - Administratör | 2011-07-21 12:06 | |
![]() | Tips på hur man söker * Det finns Kategori: Hela forumet eller så väljer man , snack, seriöst * Sök inom:, Ämnesrubrik , meddelandetext * Sökord: skriv in ordet. ex Midsommar * Skrivet av: Bitte Alla dessa kan man kombinera ,, typ midsommar och sedan väljer var man vill söka , efter det rubrik eller meddelandetext kombinerat med skrivet av . Midsommar ämnesrubrik ger detta www.betapet.se/forum...ch creator= Och meddelandetext detta www.betapet.se/forum...ch creator= Med mitt namn på skrivet av och ämnesrubrik www.betapet.se/forum...at or=bitte Med mitt namn och meddelandetext www.betapet.se/forum...at or=bitte Hoppas råden kan vara till hjälp vid sök Bitte | |
| Bitte - Administratör | 2011-07-21 12:07 | |
![]() | Nu kopierade jag bara det jag skrev i en annan tråd med söktips Bitte | |
| Emollas | 2011-07-21 12:12 | |
![]() | Jo visst Bitte är det till hjälp men det löser inte mitt problem och mouche bekräftar ju detta. | |
| ANDERStG | 2011-07-21 12:13 | |
![]() | Datumintervall önskas också. | |
| Bitte - Administratör | 2011-07-21 12:17 | |
![]() | Jag har sökt på Ångrar jag och fick upp två trådar i det ämnet du skrev www.betapet.se/forum...ch creator= Bitte | |
| Emollas | 2011-07-21 12:20 | |
![]() | men nu va det inte ångrar jag sökte på utan ångra | |
| Läckeroll | 2011-07-21 12:22 | |
![]() | Men jisses, det var ju det han skrev Bitte. Att han inte sökte på ångrar utan ångra. Han är inte DUM!! Han sökte bara på fel sätt och som sagt, det du skrev fattar han. | |