Spelrum
| Giraffen | 21 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 16 |
| Inloggade | 37 |
Mobilspel
| Pågående | 18 948 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| moi_magnus | 2011-08-18 17:19 | |
![]() | Välja ordlistevisning på profil? När man öppnar sin egen (eller någon annans) profil, så visas ranking och speldata för SAOL 13. Om man, som jag, spelar mest Böjningslistan eller Betapet Mini (samt självklart IT-ordlistan för dem som gör det) så kanske det vore roligare om man kunde visa vald lista istället för SAOL 13 som förstalista. Låt säga att spelare X har varit igång på Betapet i 2 år. X har spelat sina två första matcher i SAOL 13 med negativa resulatat, varpå X testade sen Böjningslistan. Opponera att X fastnar helt för Böjningslistan, "överger" SAOL 13 och arbetar upp en bra ranking med goda vinstprocent i böjningslistan. Den som sedan går in på X's profil får då förstaintrycket att X är så gott som ny på Betapet med sina två spelade och lika många förlorade matcher. Diagrammet som visar antal vinster kommer dessutom vara helt röd och ganska ledsam. Kanske ingen annan som tycker som jag, men det skulle vara ett stort plus tycker jag... :-) | |
| Jonisen | 2011-08-18 22:08 | |
![]() | Ja, det har jag iochförsig också tänkt på. Kanske är det inte högsta prioritet men vore ju inte fel om det gick att fixa. | |
| blue_moon | 2011-08-19 13:39 | |
![]() | Tja, varför inte? Men det viktigaste är väl ändå att man får rätt info om en presumtiv motspelare när man klickar på dennes nick i spelrummets lista. Och det får man ju nu. | |