Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 15 |
Mobilspel
| Pågående | 18 926 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| kerri-lee | 2011-09-06 22:21 | |
![]() | fundering om rullningar Statistiskt - hur stor är sannolikheten att ha 11 st rullningar på fyra spelade matcher? | |
| sebgra | 2011-09-06 22:21 | |
![]() | 22% | |
| hrgrieohoh - Ej medlem längre | 2011-09-06 23:26 | |
![]() | Hej! Jag tror mig veta varför den här tråden finns. Det var mig du spelade mot. I början när man har gjort ett nytt konto händer det att man möter väsentligt sämre motstånd, vilket var fallet här. Då kan man satsa extra mycket på rullningar utan att det kostar så mycket, antingen för att man tycker det är roligt, för att man är dum i huvudet, eller för att det är torsdag. Det gjorde jag, och i ett fall kostade det mig en match, eftersom alla mina lägen för en ytterligare rullning blockerades och jag drog Z allra sist ur påsen. | |
| Midna79 | 2011-09-06 23:27 | |
![]() | Inte så konstigt om det är spelare som är duktig på att rulla | |
| vindsus86 | 2011-09-06 23:30 | |
![]() | Man kan även ha typ hundra rullningar på noll spelade matcher enligt statistiken på ens profil eftersom rullningar i orankade matcher räknas in i statistiken, men själva matcherna räknas inte. | |
| hrgrieohoh - Ej medlem längre | 2011-09-06 23:42 | |
![]() | Detta har ändrats i samband med att medaljen infördes. Det går inte längre att tillräkna sig rullningar som lagts i orankade spelpartier. Dessa räknas inte alls in i statistiken längre. | |