Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 18 960 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Ahnad - Ej medlem längre | 2011-09-17 17:41 | |
![]() | Plinge-linge-ling...hela tiden Snälla! Ta bort buggen som gör att om jag har varit i ett spelrum, säg Krokodilen, och sedan byter till till exempel Giraffen så följer "pling-ljudet" med. Det betyder att om jag skapar ett nytt spel i rummet jag bytt till, så plingar det oupphörligen - dels i det nu skapade spelet, dels från det andra rummet. Jag misstänker att det som händer är att man glömmer att ta bort skapade spel innan man lämnar ett rum. Men en bugg är det ju likväl. :) Tack på förhand! | |
| sanlin | 2011-09-18 09:05 | |
![]() | Har aldrig hänt mig dock. Kanske är något med din dator... | |
| Inför SM - Ej medlem längre | 2011-09-18 09:57 | |
![]() | Det har hänt mig flera gånger, fick till svar när jag funderade över anledningen att "det inte alls kan hända". Haha. Vi är inbillningssjuka Ahnad... | |
| promenad - Ej medlem längre | 2011-09-18 10:13 | |
![]() | lol | |
| amoma | 2011-09-18 10:19 | |
![]() | jag har också inbillat mig samma sak :)) alltså att jag hört plingeling hela tiden under samma premiser haha | |
| odin - Administratör | 2011-09-18 11:45 | |
![]() | Aldrig hört om den buggen, har du senaste webbläsarversionen och senaste Adobe Flash installerat? | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2011-09-18 18:05 | |
![]() | Nej, det kanske du inte har Odin men tro mig - den finns där. :) Ja, jag är uppdaterad. Här är vi alltid uppdaterade med de senaste versionerna av allt, eftersom en av oss har ett sådant yrke. Så det kan det inte vara. Men som jag skrev (vill ju inte lägga mig i det du kan bättre än jag men kan ju kanske ändå tipsa?): jag tror att det här händer när man glömt att stänga ett spel innan man lämnar ett rum. | |
| Bitte - Administratör | 2011-09-18 18:07 | |
![]() | Jag har testat lite sedan jag läste detta och inte fick jag det att plinga Bitte | |
| hothothot | 2011-09-18 18:07 | |
![]() | den är otroligt irriterande... | |
| Ahnad - Ej medlem längre | 2011-09-18 18:19 | |
![]() | "Jag har testat lite sedan jag läste detta och inte fick jag det att plinga Bitte" Nu blir jag nästan lite irriterad, faktiskt. Vad vill du egentligen säga, Bitte? Att det inte finns därför att du själv aldrig råkat ut för det? Inte det? Att det kan misstänkas att vi som råkar ut för det antingen är sjuka i huvudet alternativt inte vet hur man hanterar en dator, erftersom DU inte "lyckats" få det att "plinga" på det här sättet? Eller vill du bara berätta ATT du inte råkat ut för det här? Den upplysningen är väl i så fall trivial och knappast något att delge hela Betapet? Tänk om alla som INTE råkat ut för det här skulle påpeka det i tråden, det skulle bli en rätt lång tråd. Misstolka mig inte, men ibland tycker jag att du har en ganska jobbig och påfrestande stil, faktiskt. Du verkar också vara en vänlig och fin person, men ibland otroligt jobbig. Fundera lite. | |
| Inför SM - Ej medlem längre | 2011-09-18 19:36 | |
![]() | Precis så är det - när man inte stängt ett spel i ett annat rum så plingar det från det gamla i nästa. Händer även ibland om man börjar ett spel men det aldrig "startar" - inga brickor kommer fram - så man stänger ner (utan att förlora ranking trots att det hotas med det om man avbryter) och sedan startar ett nytt i samma rum. | |
| Uisge - Ej medlem längre | 2011-09-18 20:36 | |
![]() | Japp. Jag kan också intyga att det händer ibland. Jag byter sällan spelrum, men det sker istället under samma omständigheter som "Inför SM" beskriver. | |