Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 6 |
Mobilspel
| Pågående | 18 950 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| samlaren9 | 2011-10-31 18:41 | |
![]() | Funderingar Hej! ny här så har en fundering. Om man själv skapar ett spel- kan vem som helst då delta eller går det efter ranking? så man får möta någo som är ungefär lika bra/dålig som en själv? Skulle delta i ett spel här om dagen och den kvinnan hade ca 1300 i ranking och jag kring 950. Då skrev hon "sorry" för låg ranking. Fick hon inte spela eller ville hon inte spela? mvh/Linda | |
| raringen | 2011-10-31 18:42 | |
![]() | Hon ville nog inte av någon anledning för alla kan spela med alla! Bättre lycka nästa gång! | |
| Blasse | 2011-10-31 18:46 | |
![]() | tips det är bra och spela mot en som har ungefär samma rank då blir det jämnare oftast fast jag brukar spela mot alla möjliga ranker | |
| marängtårta - Ej medlem längre | 2011-10-31 18:47 | |
![]() | Det är helt valfritt att spela mot vem man vill oavsett ranking. Helt onödigt att lägga ner energi på att spekulera om, varför, varför inte!! | |
| Myggbiten - Ej medlem längre | 2011-10-31 18:51 | |
![]() | marängtårta, nu var det ju inte riktigt en sådan undran som TS hade. Utan om det är möjligt att möta vem som helst. | |
| marängtårta - Ej medlem längre | 2011-10-31 18:53 | |
![]() | Jaha..då har vi alla fel :) | |
| samlaren9 | 2011-10-31 18:58 | |
![]() | Tack för svaren! Jo jag undrade bara om alla kunde möta alla oavsett ranking :) Men en sak är väääldigt irriterande! Råkar man leda stort så stänger en del bara ner. Oerhört osportsligt! grrr | |
| raringen | 2011-10-31 19:10 | |
![]() | Jag TROR men jag vet inte säkert att det är vanligare bland de som har en väldigt låg rating att bara stänga ner om man ligger under mycket . Är väl på det sättet man får sin låga rating också. När man spelat upp sig - och fått mer erfarenhet förstår man dels att man kan ta igen underläget, dels att man nästan alltid förlorar mer än man vinner på det. Har jag rätt eller fel? | |
| raringen | 2011-10-31 19:12 | |
![]() | Och marängtårta - jag svarade nog på TS:s fråga i mitt första inlägg eller hur? | |
| Blasse | 2011-10-31 19:23 | |
![]() | tyvärr samlaren så är det inte altid att dom lägger ned självmant i bland blir man bortkopplad har hänt mig när jag legat på + :( | |
| Blasse | 2011-10-31 19:26 | |
![]() | och raringen du har så rätt så | |
| samlaren9 | 2011-10-31 21:09 | |
![]() | jo jag har sett att folk blir nedkopplade men då brukar dom komma tillbaka. Har själv haft problem med att datorn säger att brickorna inte ligger i rad fast dom gör det... vet inte vad det beror på. Jag är så imponerad över att folk är så duktiga här! :) | |