Spelrum
| Giraffen | 15 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 29 |
Mobilspel
| Pågående | 18 961 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Håkansdotter | 2011-11-11 00:35 | |
![]() | Passa eller ge upp Under ett spel mot en motståndare som låg i mina mått (eftersom jag är ny här) mycket under mig så bad spelaren att få avsluta spelet genom att vi båda passade ut oss. Spelaren skrev att hon/han var trött och inte orkade spela mer. Jag gick med på det men undrar nu vad skillnaden hade blivit om jag hade bett spelaren att istället ge upp? | |
| Myggbiten - Ej medlem längre | 2011-11-11 00:59 | |
![]() | Att ge upp är sämre för den personen än det är om ni båda passar. I det här fallet kunde personen rentav ha tjänat rating på att ni båda hade passat. Nu ledde du med tillräckligt mycket alternativt att ratingen var på din sida. Eller en kombination av båda. Jag skulle inte ha gått med på det önskemålet. Personen var trött men var ju den som dragit på sig övertiden. Det vill säga att hade den spelet fortare hade den ju inte behövt bli så trött. Och det var ju frivilligt att gå in i spelet. Jag hoppas att du inte satt med luriga bokstäver kvar utan gjorde dig av med dem åtminstone! | |
| Håkansdotter | 2011-11-11 11:32 | |
![]() | Tack för svaret. Jag trodde nästan att det var så. Jag minns inte vilka bokstäver jag satt med men jag vann poäng iaf. Du har rätt i det du skriver om att bli trött mitt i eller innan man påbörjar ett spel. Vi spelade inte obegränsat och spelet flöt på i normal hastighet så så väldigt jobbigt borde det inte ha varit att spela färdigt ... | |