Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 31 |
Mobilspel
| Pågående | 18 961 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| gorons | 2011-11-13 21:28 | |
![]() | Brickorna ligger inte i en rak linje?? Hej! Flera gånger under spelen så fär jag upp rubrikmeddelandet! Då kan man ju tro att jag missat någon bricka på spelplanen, men fast jag rensar och lägger om flera gånger så går det inte. Detta sker vid många tilfällen då jag bygger på med ord vinkelrätt mot ord horisontellt. Tar jag bort det ena ordet så funkar det dock. Väldigt frustrerande då man under tidspress inte kan blocka sin motståndare, och det har visat sig vara helt avgörande flera gånger. Hittar inget om att någon annan upplever detta problem! Är det en bugg eller vad kan det vara. MVH | |
| Bitte - Administratör | 2011-11-13 21:32 | |
![]() | Det låter som om du bygger orden lite fel man kan inte först bygga åt ena hållet och sedan i motsatt riktning vid samma lägg Kolla här www.betapet.se/rules/ Bitte | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-11-13 21:33 | |
![]() | Precis som Bitte skriver kan du bara lägga åt ett håll åt gången. Läs reglerna och återkom direkt till en spelvärd om det inte löser sig. | |
| kafountine - Spelvärd/Forumvärd | 2011-11-13 22:41 | |
![]() | Jag öppnar den här tråden igen eftersom jag själv precis spelade ett spel och råkade ut för samma sak. Jag la flera ord (så klart åt en riktning) och fick upp samma meddelande som TS beskriver. Återkommer om det finns en förklaring för det. | |