Spelrum
| Giraffen | 29 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 15 |
| Inloggade | 44 |
Mobilspel
| Pågående | 19 187 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Barneyvdl | 2011-12-16 15:03 | |
![]() | Kommer inte in längre Hej! Jag kommer inte längre in på betapet, har haft det problemet av och till innan men nu är det hela tiden. Säger att jag skall prova ett annat spelrum. Det hjälper inte, inte heller en annan användare. På hjälpsidan står det att man skall ladda ner ny version av Adobe men när jag går in på deras hemsida står det att jag har senaste versionen och att det uppdateras automatiskt. (Det står att anslutning är upprättad men allt är vitt). Hittar inga fler lösningar på det problemet. Och varför funkar det plötsligt en dag och sedan inte igen? | |
| Harlort - Ej medlem längre | 2011-12-16 15:11 | |
![]() | prova en annan webbläsare | |
| Harlort - Ej medlem längre | 2011-12-16 15:12 | |
![]() | har du installerat brandvägg eller ändrat | |
| Harlort - Ej medlem längre | 2011-12-16 15:12 | |
![]() | Adobe Flash.....bara så det inte blir några missförstånd | |
| klotjohan300 - Ej medlem längre | 2011-12-29 21:12 | |
![]() | Hej Jag har varit medlem i nästan 7 år under namnet Klotjohan. Nu är jag helt bortkopplad idag. Kommer absolut inte in. Har bytt mejladress under mellantiden. Har skapat ett nytt konto (klotjohan300)med nästan samma namn, men jag vill gå tillbaka till mitt gamla namn med alla uppgifter som finns där. Går det att fixa detta? Om ja - så vill jag att detta nya konto ska makuleras. Hälsningar Arnold | |
| rajden | 2011-12-29 21:18 | |
![]() | Själv kan jag ha problem med att komma in på krogen... OBS-Buskis=) | |
| klotjohan300 - Ej medlem längre | 2011-12-30 10:03 | |
![]() | Förutsätter att supporthjälpen kan ovanstående inom de närmaste dagarna. Bäst vore att skicka mejl till min nya adress. Gott slut och Gott Nytt klotjohan(300) | |
| klotjohan300 - Ej medlem längre | 2011-12-30 10:39 | |
![]() | Sorry - det bidde fel. "kan fixa ovanstående" ska det vara. | |