Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 1 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 59 |
Mobilspel
| Pågående | 19 229 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| trollsmör | 2012-01-11 18:40 | |
![]() | Får upp fel motståndare som vill spela snabbare än jag kan göra! Hej! Ibland händer något mycket nedslående. Jag klickar för att spela med någon -väljer alltid normal eller snabbspel men just när jag klickar kommer någon annan och listan över spelare rullar iväg uppåt så istället hamnar mitt val på någon annan - som vill spela stress eller panik. Detta hände mig just nu i böjningslistan. Eftersom jag inte orkar spela stress försökte jag hoppa av direkt innan någon lagt något. Jag hade inte gjort det men det var motståndaren som började och det var tydligen för sent. Han fick 12 p och jag som inte lagt ngt fick -12 men miste samtidigt bortåt 100 poäng dvs mer än jag tillkämpat mig under flera timmar denna dag. Måste det bli så här? Det känns ytterst orättvist! Man borde få bryta innan man hunnit lägga NÅGOT!!! | |
| Bitte - Administratör | 2012-01-12 14:50 | |
![]() | Man inför detta med att man förlorar poäng , därför att många gick in i slumpade spel insåg att den andra skulle få en kanonstart med poäng , och då drog dom direkt. Bitte | |
| blue_moon | 2012-01-12 19:09 | |
![]() | Hittade en 3 år gammal tråd med diskussion i ämnet. DÅ kunde man tydligen ostraffat hoppa ur ett spel innan det startat. www.betapet.se/forum...am p;page=0 Citerar Göllefjöns inlägg 2009-01-20 11:10 "På de spel jag är intresserade av klickar jag på den gröna pilen, tittar vilken rating de har och om jag inte vill spela stänger jag igen. Vill jag spela klickar jag på ledigt-fältet och missar jag gör det inget för då hamnar jag ju bara på den blå rutan på ett "stängt" spel som jag inte expanderat." | |
| Bitte - Administratör | 2012-01-12 19:10 | |
![]() | Idag kan man gå in under mina sidor och inställningar och expandera spelet då är dörren alltid öppen Bitte | |
| blue_moon | 2012-01-12 19:32 | |
![]() | Men om jag fattat saken rätt, så kan man råka hamna i fel spel om hela raden av spel på listan är expanderade och således ser likadana ut. När ett av de översta spelen startas (och försvinner från listan), så flyttas hela raden uppåt och min muspekare hamnar i ett icke avsett spel. Men om endast det spel jag vill gå in i är expanderat och jag klickar på den lediga platsen - ej på dörren - så händer ingenting ifall hela raden av spel flyttas uppåt! | |