Spelrum
Giraffen25
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
14
Inloggade39
Mobilspel
Pågående19 309

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Motherbrain2012-02-18 11:33
Antal inlägg: 8

Var är resultaten från igår mellan 19-20:00?
Igår vann jag ett par matcher på raken, den sista med riktigt mycket. Jag var jätteglad för att jag lyckades komma upp över 1000 i rating för första gången sedan jag blev medlem förra veckan. Nu när jag loggar in är den sisat omgången noterad runt 19:00, men jag vet att jag spelade tills På spåret började vid 20:00. Det är en eller troligtvis två omgångar som bara är "borta" och ratingen är nere på 938 igen. Allt såg ut som det brukar när vi var klara och jag loggade ut som vanligt. Det är inte något jätteproblem det är ju bara på skoj med ratingen för mig, men eftersom det inte var något fel på min uppkoppling så skulle det vara intressant att få en förklaring på vad som kan ha hänt. Surt när man för en gångs skull gör ett kanonresultat och det bara är borta från statistiken :(
Tack annars för en superkul spelsida/ Hanna

Bitte - Administratör2012-02-18 11:38
Antal inlägg: 24199

Du måste välja Böjningslistan på pilen för att se det ,

Bitte

Motherbrain2012-02-18 12:09
Antal inlägg: 8

Tusen tack för tipset, nu är jag med på hur det funkar. Inser dessutom att klockslagen är när matcherna börjar inte när de slutar *generad*. Fattar dock fortfarande inte varför ratingen inte var där jag lämade den igår :)
Men det spelar ingen roll, huvudsaken är ju att man har kul iaf för mig...

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?