Spelrum
Giraffen1
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
1
Inloggade2
Mobilspel
Pågående19 295

Forumkategorier

Användare Inlägg  
kjiao2012-04-23 21:31
Antal inlägg: 5

Spelrum och ranking
Vore det inte bättre att ha indelat i panik, stress, hets, snabb och normal spelrum och få ranking därefter ?? Dom flesta jag ser här med hög ranking spelar enbart panik eller stress. Skiljer ju mest poäng där också då man kan få mycket tidsstraff i matcherna. Jag har spelat schack tidigare på internet. Kan slå dom flesta i 1 minuters spel och har väldigt hög ranking där men det säger inte mycket om mig som spelare i 1 timmes spel. Samma sak borde gälla här en som spelar panik säger inte mycket om hans förmåga i ett 30 minuters spel och borde ge ranking därefter också eller ???.

Bitte - Administratör2012-04-23 21:37
Antal inlägg: 24199

Frågan har väl varit uppe otaliga gånger och svaret brukar vara att det inte finns några planer på olika rum för spelplaner eller tempon

Bitte

kjiao2012-04-23 21:44
Antal inlägg: 5

Borde dom åtminstone inte kunna dela upp rummen på olika tempon delfinen för normal osv ? Även om det är 200 personer i ett rum så är ju kanske bara 25-30 där för att spela det man själv vill och man får vänta ganska länge på att någon antar en utmaning.

Bitte - Administratör2012-04-23 21:53
Antal inlägg: 24199

Citerar ett svar från en av ägarna från en äldre tråd

""monk - Administratör 2007-12-08 19:05
Antal inlägg: 2019
Att skapa olika rum efter olika spelstilar är något som diskuterats i en massa trådar. Vi som driver Betapet tror dock att olika rum för olika spelstilar (standard, snabb, hets, slumpbräde osv ) skulle komplicera sajten och göra det onödigt rörigt för nybörjare som snabbt vill komma igång och spela..""

Bitte

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?