Spelrum
| Giraffen | 1 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 2 |
Mobilspel
| Pågående | 19 295 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-28 07:57 | |
![]() | en fråga som jag inte hittat svar på Hur många pm fins det platts för,kan det bli fullt så jag inte kan ta emot fler ? | |
| Bitte - Administratör | 2012-04-28 08:33 | |
![]() | Vet inte hur många som ryms , men vet att dom försvinner efter en viss tid , tror det är 3 månader Sedan är ju frågan måste man vara otrevlig päronflöjt ?? ttiittii råkas ha dysleksi Bitte | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-28 09:01 | |
![]() | har fått några fina dikter,som jag vill spara får skriva av dom,så dom inte försvinner,men tots att jag har dyslexi så vinner jag över en svenska lärare ibland Tack Bittte och Mouche | |
| Guldpris - Ej medlem längre | 2012-04-28 09:19 | |
![]() | Du behöver ju inte skriva av dem utan det går ju att spara på annat sätt än i just pm | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-28 09:21 | |
![]() | det kanske har hänt typ lite för många gånger,varför måste man vara elak så fort man får en chans ?Mouche var snabb med att ta bort ditt inlägg så jag hann inte se det,men vist förlåter jag dig | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-04-28 09:46 | |
![]() | stäng tråden | |
| blue_moon | 2012-04-28 09:55 | |
![]() | Du kan kopiera över PM till ett Word-dokument eller skicka dem till din mail. Vänsterklicka i texten du vill överföra, tryck Ctrl+A för att markera (sidan blir blå), tryck Ctrl+C för att kopiera, sätt markören i Worddokumentet och tryck Ctrl+V så "klistrar" du in det. Lycka till! | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.