Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 48 |
Mobilspel
| Pågående | 19 343 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| zero_cool | 2012-04-28 09:58 | |
![]() | Kommer inte in i spelrummen Hmm, helt plötsligt kommer jag inte in i något spelrum. Har inte ändrat någon inställning på burken sen igår då jag kom in utan problem men nu står det bara; "Servern svarar inte. Prova ett annat spelrum, om det inte fungerar kan det bero på att du sitter bakom en brandvägg. Se "Vanliga frågor" på hemsidan!" Men ser ju att det är fullt spelrum i tex "Girren", vad kan det var för fel? | |
| Mindymoo | 2012-04-29 02:13 | |
![]() | Råkade just ut för samma sak. Konstigt. | |
| DAVVAPALLE | 2012-05-26 11:51 | |
![]() | Så här har det blivit för mig också sedan jag bytt nätverk. Jag vet att det inte har med burken att göra eftersom det funkade tidigare och jag vet att jag inte sitter bakom en brandvägg eftersom jag har kollat det. Det måste vara nån inställning som jag måste göra... Nån som har något tips och är tillräckligt pedagogisk för att förklara för en som egentligen inte är fiffig på datorer? | |
| joråsatt | 2012-05-30 18:39 | |
![]() | Jag med! Och jag har samma problem på youtube, där visas inte filmerna... Fattar inte ett skit, det enda jag vet är att det inte är flash det är fel på. | |
| Blue Knight | 2012-06-05 21:31 | |
![]() | Lika här! Har spelat tusentals partier, men nu kommer jag inte in i ett enda spelrum... HJÄLP! (Obs - har följt anvisningarna på "Vanliga frågor") - inget hjälper! Please! | |
| svartvinbär | 2012-06-05 21:37 | |
![]() | Funkade ej på mozilla, däremot på Google croom | |