Spelrum
| Giraffen | 57 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 86 |
Mobilspel
| Pågående | 19 445 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| anka_i_potta - Ej medlem längre | 2012-05-02 11:32 | |
![]() | Förslag på förändringar Hej. Jag har ett förslag på en förändring men tråden Odin har länkat till där man ska lägga fram sådana har blivit arkiverad... skriver här sålänge. Om man ger foruminlägg nummer i trådarna så blir det lättare att hålla ordning på vem och vilket inlägg man svarar. som det är nu skriver man ibland: "svar till anka_i_potta 11:22" om man har numrerade inlägg och kanske tillochmed en svarsknapp som man kan trycka på, som tar en direkt till rutan där man skriver sitt inlägg (där man även ser det inlägget man svarar på ovanför textrutan) till inlägget man skriver då infogas en textrad med mindre teckensnitt där det står typ: "svar på #13" dock föreslår jag INTE en citats-knapp. då får man läsa samma inlägg tiotals gånger och det skulle i alla fall inte jag gilla. | |
| blue_moon | 2012-08-28 18:11 | |
![]() | Vore önskvärt med lite längre avstånd mellan snabblänken till senaste foruminlägg och namnet på den som skrivit det. Som det nu är klickar vi ofta fel och hamnar på författarens profilsida i stället för på inlägget. Hoppas det går att åtgärda! | |
| blue_moon | 2012-08-28 18:17 | |
![]() | Enligt fleras önskan vore det bra med en STOOOR knapp! :) | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-09-02 22:15 | |
![]() | ta bort suportsidan,ingen svarar här iaf,sett en fast suport på snack | |