Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 302 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pewa | 2012-05-02 22:38 | |
![]() | iphone Bugg - motståndare slutar spela redovisas knas Hej Har lyckats få två matcher där motspelarna slutar spela, i bägge har jag haft högst poäng när motståndaren slutar spela. Första matchen blev resultatet "Du vann" enligt vad jag minns. Nu den senaste står det "Du förlorade" går jag in på matchen så har jag 254 poäng och går +80 i rating och motståndaren har 61 och går minus 77 i rating. Hade för mig att jag lyckats vinna någon match på egen hand... eller så är det bara dessa två ej evslutade matcherna... På webben kan man ju inte se hur mobilmatcher gått mer i detalj. Ni har kanske koll på detta felet, försökte hitta något om det men gick bet i mitt sökande. MVH pewa | |
| Maradona1986 | 2012-05-02 22:48 | |
![]() | Har också varit med om detta. Men det verkar som att det faktiskt redovisas som en seger i statistiken, även om det står Du Förlorade. | |
| HectorMann | 2012-05-09 12:13 | |
![]() | Var med om det precis och som Maradona mycket riktigt påpekar så registreras det som vinst i statistiken. | |
| annelille | 2012-05-12 15:15 | |
![]() | händer mig också - tiden tar slut för motståndaren och jag har mest poäng men det står att jag förlorade - buggelibuggbugg =/ | |
| macmolarin | 2012-05-12 22:30 | |
![]() | Konstigt också att man kan få minusrating när motståndaren slutar spela. | |
| monk - Administratör | 2012-05-23 10:32 | |
![]() | En ny version av iPhone-appen är tillgänglig i Appstore nu. Den innehåller en mängg bugg- och stabilitetsfixar... :) | |
| _MaNiAc_ - Ej medlem längre | 2012-05-23 14:27 | |
![]() | Gjorde en uppdatering nyss och nu kommer jag inte in i appen :/ kastas ut direkt. Har avinstallerat och installerat igen men inget händer :/ någon som vet nått om detta? | |
| monk - Administratör | 2012-05-23 15:27 | |
![]() | Maniac: Vilken iPhone-modell har du? Vad händer när du startar appen, får du upp inloggningsrutan där du kan skriva in login och password? Kan du beskriva när appen krashar (är det direkt vid uppstart eller när du försöker logga in med ditt användarnamn och lösenord)... | |
| _MaNiAc_ - Ej medlem längre | 2012-05-23 15:35 | |
![]() | Har 4an. Kommer ingenstans, trycker upp appen och efter 1 sekund stängs den ner så hinner inte ens komma till inloggen, jag får notiser om att de är min tur så helt utslagen verkar den inte va :) | |
| monk - Administratör | 2012-05-23 15:42 | |
![]() | Maniac: är ett mysterium, har några frågor... :) 1) När du startar appen, hinner du se Betapet-logon eller stängs den ner direkt? 2) Har du iPhone 4 eller iPhone 4s ? 3) Vilken iOS-version har din mobil. Det står om du klickar dig in under Inställningar -> Allmänt -> Programuppdatering 4) Har du provat att avinstallera appen och starta om mobilen innan du provar att på nytt ladda ner den från Appstore? | |
| _MaNiAc_ - Ej medlem längre | 2012-05-23 16:25 | |
![]() | Problemet löst :) starta om hela telefonen och nu funkar de! Tack för hjälpen :) | |
| odin - Administratör | 2012-05-23 16:28 | |
![]() | Skumt! Men skönt att det fungerar, vi höll på att få hjärtattack här :D | |
| _MaNiAc_ - Ej medlem längre | 2012-05-23 16:33 | |
![]() | Haha jag borde ju varit smartare och startat om den från första början :) skyller på solsting och beta abstinens ;) | |
| monk - Administratör | 2012-05-23 16:49 | |
![]() | Fint att det löste sig ;) | |