Spelrum
| Giraffen | 2 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 3 |
Mobilspel
| Pågående | 19 302 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Kingen III - Ej medlem längre | 2012-05-13 01:54 | |
![]() | Synkning av konto Finns det ingen möjlighet att få resultaten från spel i mobilen och via vanliga webbsidan att synkas med varandra? När jag kikar på statistiken på hemsidan så har jag spelat 0 matcher. När jag kikar på statistiken i mobilen så har jag spelat närmare 400 matcher. Tycker inte att man ska särskilja på spel på webbsidan och mobilen, utan att statistiken ska vara samma för kontot oavsett om man spelar på webbsidan eller i mobilen. | |
| Pebben77 | 2012-05-13 02:28 | |
![]() | Det är så att det finns fyra olika statistiker, en för vanlig, en för böjningslistan, en för It-listan och en för mobilen och du kan se alla dom olika statistikerna på din sida åtminstonde på datorn | |
| Kingen III - Ej medlem längre | 2012-05-13 02:34 | |
![]() | Att man skiljer på olika listor kan jag förstå, men varför särskilja på spel i mobilen och spel på webbsidan? Vinner man 5 spel i mobilen och 5 spel på webbsidan, så bör ju statistiken visa att man vunnit 10 spel. Om man sedan vunnit dem i mobilen eller via webbsidan bör ju inte spela någon roll, då det är samma konto oavsett om man spelar på webben eller i mobilen. | |