Spelrum
| Giraffen | 23 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 47 |
Mobilspel
| Pågående | 19 385 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| angelicarund | 2012-07-02 22:06 | |
![]() | Utkastad mitt i spelet Och kommer inte in igen utan får meddelandet: » Ansluter till spelrummet... » Servern svarar inte. Prova ett annat spelrum, om det inte fungerar kan det bero på att du sitter bakom en brandvägg. Se "Vanliga frågor" på hemsidan! » Anslutning upprättad. Efter tre minuter kom jag in och då har motspelaren lyckats fån mycket poäng och jag förlorar stort. Hur är detta möjligt` | |
| Bitte - Administratör | 2012-07-02 22:21 | |
![]() | Det är strul som händer nu och då ,, tyvärr , var själv ut får det här om kvällen Bitte | |
| markoolio5 - Ej medlem längre | 2012-07-02 22:22 | |
![]() | Teknikens under, det har nog hänt de flesta någon gång. Mig händer det när den trådlösa förbindelsen gör en mikropaus, eller när datorn lever sitt eget liv och bara stänger av. Mången match förlorad på det. | |
| Ölbaronen | 2012-07-02 22:31 | |
![]() | har hänt mig med, ofta. tuff luck | |
| angelicarund | 2012-07-02 23:23 | |
![]() | Ja, irriterande är det och oftast är det om mitt internet går ner men denna gången hade jag nät utom just på mitt pågående spel. Tur jag kom in igen så inte motspelaren trodde jag stack mitt i allt :-) | |
| lejongap99 | 2012-07-03 00:27 | |
![]() | Ja ibland är livet svårt. Tänk om det varit en verklig svår situation. Hur skulle du handlat då? | |
| angelicarund | 2012-07-03 00:41 | |
![]() | Jamen det förstår du väl?? Detta är ju det värsta som bara kan hända! Värre än jordens undergång! Den klarar jag av men detta, att mitt spel lägger ner nej nej det går inte! | |