Spelrum
| Giraffen | 55 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 84 |
Mobilspel
| Pågående | 19 445 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Femme_femme | 2012-08-19 15:25 | |
![]() | Vad krävs för att ett rum på betapet ska läggas ner? Liten nyfiken på vad krävs det egentligen för ett rum här inne ska läggas ner? Att inga spelar nästan,folk missköter sig totalt? För det snackas jämt om att musen ska läggas ner men inget händer,så är det bara tomma hot eller vad? För det är rätt ofta vissa rum knappt har 10st spelare totalt,vad beror det på? Medans vissa rum är alltid fulla oavsett tid på dygnet! | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-08-19 15:40 | |
![]() | Funderar ofta på vad en ensam spelare gör i ett rum....... | |
| Bitte - Administratör | 2012-08-19 15:47 | |
![]() | Man kan välja att spela mot sig själv i tränings syfte Bitte | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2012-08-19 15:52 | |
![]() | aha | |
| blue_moon | 2012-08-19 16:39 | |
![]() | Spelar solo varje dag! Det är som att lägga patiens, fast mycket roligare och mer lärorikt. Särskilt när man spelar i Musen, där man kan lägga massor av IT-ord, även om man bara har konsonanter. | |
| Rapé1 | 2012-08-19 17:45 | |
![]() | Vissr är det så Blue moon. Men intresset för musen har minskat. Det var roligare där innan din tid, runt 2008 med mer spelare varje dag. Sen när man kommer upp i min ranknivå så är det väldigt svårt att kunna spela en match utan och gå -. Det är en av anledningarna till att jag bara spelar i mobilen numera. Det var lite off-topic men för min del kan musen gott avecklas för det kommer aldrig bli intresse. | |
| blue_moon | 2012-08-19 17:49 | |
![]() | Det var länge sedan en eventuell nedläggning av Musen diskuterades här. Undrar varför TS drar upp detta nu? Det är väl ändå inte medlemmarnas sak att driva den frågan. Musen är unik i sitt slag. Det finns i så fall många andra spelrum som oftast gapar tomma. Katten t ex just nu. | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2012-08-19 17:55 | |
![]() | Varför stör det ens någon om det är ett spelrum där eller ej? | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2012-08-19 18:07 | |
![]() | blue_moon: Man måste väl få driva den frågan i likhet med andra förslag? Om du nu inte tycker så, varför inte? Om någon vill att det ska bort spelar det väl ingen roll för åsikten och dess relevans om det var länge sedan föregående diskussion. Vederbörande kanske inte ens var medlem då. Jag tycker till exempel att det visst är väsentligt på huruvida det rummet ekar tomt jämte andra, och gentemot existensberättigandet. Eftersom det är skapat att tillgodose en specifik spelform är det särskilt talande mot dess popularitet att rummet så väldigt ofta är tomt/tomt på aktivitet i en utsträckning som inte förekommer för andra spelformer. Men jag propagerar inte aktivt för ett borttagande. Jag tycker bara det är märkligt att det fortsatt existerar med tanke på att det varit väldigt tomt de senaste ÅREN. Uppdateras en ordlistan? Jag vet att en del uppdateringar i självaste SAOL varit, hm, tröginkluderade här på Betapet. | |
| blue_moon | 2012-08-19 18:18 | |
![]() | "För det snackas jämt om att musen ska läggas ner men inget händer,så är det bara tomma hot eller vad?" Det var detta TS påstående jag vände mig mot. Det var ett och ett halvt år sedan en ev nedläggning diskuterades i Forum, och då var det Odin som tog upp frågan. | |
| blue_moon | 2012-08-19 18:46 | |
![]() | Om vi diskuterar existensberättigande grundat på besöksfrekvens skulle inte i så fall ytterligare 7 spelrum tas bort, dvs alla utom Giraffen, Krokodilen, Papegojan och Grisen? | |