Spelrum
| Giraffen | 53 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 4 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 84 |
Mobilspel
| Pågående | 19 445 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Clarky - Ej medlem längre | 2012-08-25 11:13 | |
![]() | Surfplattor? Kommer det komma en surfplatteversion av betapet? I mitt fall en iPad. Androidplattorna skulle säkert vilja ha en verion dom också. | |
| Sharky68 | 2012-08-25 11:21 | |
![]() | Det finns ju både och. Kan du surfa med plattans webläsare så ska det funka. Det finns ju en Android app att ladda hem från Google play. | |
| Clarky - Ej medlem längre | 2012-08-25 11:29 | |
![]() | Den är inte anpassad till plattans upplösning osv. Men den fungerar utmärkt dock. Många appar i appstore har ett litet + på sig som indikerar att dom är anpassade både till iPad och iPhone. Wordfeud är en sån app t.ex. Hoppas jag inte svor i kyrkan nu :) | |
| odin - Administratör | 2012-08-25 12:00 | |
![]() | Det står högt upp på min to-do-lista att anpassa Android-appen för surfplattor. Samma sak med Iphone-appen där det nog kommer en sådan variant väldigt snart... | |
| Kh-collies | 2012-08-25 12:02 | |
![]() | Den dagen det går att spela Betapet "på rikigt" på en iPad ska jag fira genom att köpa en :)! | |
| Clarky - Ej medlem längre | 2012-08-25 12:38 | |
![]() | Odin, låter väldigt bra det! :) | |
| slånbär | 2012-08-29 19:21 | |
![]() | En fråga bara. Vad menar ni med en "surfplatteversion" till I Pad? Menar ni att kunna spela " riktiga" beta på plattan då? För appvarianten är ju alldeles lysande på I Paden. Man kan spela massor medspel samtidigt utan stress. Spelar aldrig vanligt längre. | |
| toonfisken | 2012-08-31 09:25 | |
![]() | Spelar båda delar , kul med variation =) | |
| Clarky - Ej medlem längre | 2012-09-02 11:15 | |
![]() | Slånbär, bättre sent än aldrig... Med "riktiga beta" menar du den på nätet eller? jag syftar på en app som är anpassad till iPaden. En app som utnyttjar hela ytan på skärmen t.ex, önskar även att en framtida app anpassar sig efter liggande vy och stående vy. Det kanske är tanken Odin? Jag spelar bara på appen i mobilen eller på paddan. | |
| sanlin | 2012-09-03 22:45 | |
![]() | Ja tack, anpassa så den kan spelas med både liggande och stående skärm om det går Odin. Hade varit toppen! =) | |