Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 14 |
| Inloggade | 38 |
Mobilspel
| Pågående | 19 545 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| klöverdam | 2012-10-21 09:25 | |
![]() | spelrum HJÄLP!! Jag kommer inte längre in på spelrummen!! Vad ska jag göra??? Har spelat Betapet i många år!! | |
| Bitte - Administratör | 2012-10-21 09:29 | |
![]() | Kolla så du tillåter popup fönster och kolla om du har fel version av Adobe Flash Player. Du kan testa vilken version du har här samt ladda ner senaste varianten på Adobes hemsida. Det kan även bero på att du har Windows Vista. Denna Windows-version kan ibland kan ha problem med flashspel i webbläsaren Internet Explorer. Du kan då testa en annan webbläsare, exempelvis Opera eller Firefox, för att se om det hjälper. Bitte | |
| jompan18 | 2012-11-07 20:15 | |
![]() | Eller så kanske du alltid har haft på auto-inloggning och nu så kanske det har hänt något så autoinloggningen inte är på och du är van vid att bara gå in på ett rum direkt som du har gått in på beta. Men jag tycker att göra det som Bitte sa :D | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2012-11-08 13:26 | |
![]() | Se till så att inte ActiveX-filtrering är ikryssat, då får man inte upp spelplanen hur uppdaterad Flash Player man än har! Det dumma är att det kommer upp en text som säger att du måste ha den senaste versionen av Flash Player - men det kan alltså bero på en inställning som är fel ikryssad. | |