Spelrum
| Giraffen | 32 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 24 |
| Inloggade | 56 |
Mobilspel
| Pågående | 19 504 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Angela_61 | 2012-10-24 21:03 | |
![]() | Störande "utkastningsavbrott" Från tid till annan händer det att på just Betapet - inte på internet i övrigt - att man bara blir "borta" - har man tur får man besked om att man blir det, men oftast får man det inte, utan upptäcker det först när man lägger ett ord och det inte går in. Har man ett spel på kort tid, så stör det koncentrationen nån fruktansvärt, och man blir tokig. Varför lyckas Betatpet-ansvariga inte göra något åt dessa buggar som återkommer regelbundet.....¨????? | |
| MagicadHex - Ej medlem längre | 2012-10-24 21:07 | |
![]() | ...tja.......DENNA tråden blir nog stängd rätt fort.... fenomenet irriterar oss alla lika mycket | |
| Angela_61 | 2012-10-24 21:10 | |
![]() | Det är tragiskt....när man märker att detta sker en gång, så kan man lika gärna lägga av, för det kommer troligen att upprepa sig.... | |
| Palini | 2012-10-24 21:22 | |
![]() | Uppenbarligen så lider inte "alla" av dessa buggar, så problemet ligger med allra största säkerhet hos er. Uppdatera flash player/java, testa att byta webbläsare, prova på en annan dator, prova på jobbet, osv. | |
| spå | 2012-10-24 21:34 | |
![]() | Blir utkastad både på min Mac och på min PC. Svårt att tro att problemet ligger hos mig. Alltför många återkommer angående detta problem. | |
| tina_haxa | 2012-10-24 21:38 | |
![]() | "Prova på jobbet.." Du är inte chef, eller hur Palini? | |
| Porla - Ej medlem längre | 2012-10-24 21:40 | |
![]() | Jag bytte mitt modem sen fungerar det. | |
| Aquila1 | 2012-10-24 22:16 | |
![]() | Det händer kanske en match av 100, tycker inte att det är något att gnälla på. | |
| monk - Administratör | 2012-10-25 15:47 | |
![]() | Det händer väldigt sällan att det är Betapet-servern som tappar uppkopplingen. Och i de fall det sker så åker alla spelare ut ur spelrummen. De spelare som frekvent blir nerkopplade från spel har i de flesta fall en trådlös router som krånglar. Det räcker att routern tappar förbindelsen en sekund för att man ska åka ur spelet (vilket man inte märker om surfar på vanliga websidor)... | |