Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 525 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| robertolsson | 2012-12-16 14:50 | |
![]() | ang realtidsspel Hej. Jag undrar om en alltid måste spela realtid, eller om det går att ha ett spel som pågår under tex en vecka och som är aktivt endast då spelarna loggar in och gör "sitt drag"? Om det inte går att spela på det sättet, vet ni om det finns något annat alfapetsforum på nätet där detta är möjligt? Robert | |
| Hundöra - Ej medlem längre | 2012-12-16 14:58 | |
![]() | Du kan ju pausa om du är skitnödig. | |
| annelille | 2012-12-16 16:26 | |
![]() | betapetsappen funkar ju så - på mobilen eller läsplatta - samt Wordfeud - på dator vet jag inte =/ i apparna har du 72 timmar per drag | |
| robertolsson | 2012-12-17 17:57 | |
![]() | ha ha, ja, den där skitnödsknappen verkar ju bra, men kan en stänga av datorn emellan och gå till jobbet eller ta traktorn och plöja åkern emellan? Ja just det, apparna och mobilerna verkar ju vara väldigt utvecklade när det gäller det där. Men jag tänkte på dator eftersom jag inte har en sån smartphone... hmm, verkar svårt det här... | |
| Mindymoo | 2012-12-17 18:25 | |
![]() | Bra idé, robertolsson, kanske Betautvecklarna kan skapa en nätversion av mobilappen eller liknande? | |
| Mindymoo | 2012-12-17 18:25 | |
![]() | Vad man kan göra är ju att öppna ett spel med obegränsad tid. | |
| robertolsson | 2012-12-17 18:43 | |
![]() | jaha, men då kan alltså spelarna logga ut och stänga av datorn under det spelet, eller? | |
| blue_moon | 2012-12-17 18:47 | |
![]() | Men - om man spelar obegränsat på datorn, så måste man ha den igång tills matchen är slut. Så snart man stänger datorn så avbryts matchen. Rätta mig om jag har fel... | |
| Jonisen | 2012-12-17 19:09 | |
![]() | Precis finns inget sånt för dator än vad jag vet,åtmindstonde inte som betapet fixat. Antingen får man skaffa sig en smartphone och spela där, då räcker det att lägga minst ett drag var tredje dag eller spela med familjen eller vänner på vanligt brädspel :) | |
| robertolsson | 2012-12-22 15:49 | |
![]() | ja, det kanske är en signal till mig att jag ska gå tillbaka till brädet och möta människor irl:) tack för er hjälp!!! god jul:) | |
| toonfisken | 2012-12-22 16:07 | |
![]() | Bra idé där Robert . | |