Spelrum
| Giraffen | 3 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 526 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mariaso | 2012-12-23 09:05 | |
![]() | Problem med att spela Efter en systemåterställning av min dator blir jag ständigt bortkopplad då jag spelar. Jag har uppdaterat Flash, konfigurerat Windows brandvägg och sökt igenom datorn - inga fel. Jag vill spela - vad ska jag göra? Det är inte den "vanliga" rutan med att man ska koppla upp till spelrummet igen som visas, tiden tickar och ibland syns det inte att det är min tur, eller när det är det får jag ingen kontakt. Tacksam för hjälp Maria | |
| Bitte - Administratör | 2012-12-23 09:42 | |
![]() | Har samma problem fast i Firefox , funderar nu om det är Flash som har problem för även jag har gjort alla åtgärder som går Bitte | |
| TopazCat | 2012-12-25 15:11 | |
![]() | Skönt att veta att det inte bara är min dator som dummar sig. Händer varenda eviga gång jag spelar. Har gjort allt på samma sätt som TS. Ibland kan jag lägga ut bokstäverna, men sedan klickar jag på lägg, då fungerar inget. | |
| Bitte - Administratör | 2012-12-25 15:13 | |
![]() | Jag har börjat använda Crome i stället för Fire fox och då fungerar det ,, Bitte | |
| TopazCat | 2012-12-26 12:40 | |
![]() | Bugg i firefox? Testade din lösning Bitte och det fungerar. | |
| Bitte - Administratör | 2012-12-26 12:42 | |
![]() | Nice TopazCat för de bekräftar det ju min egen teori med , för sjutton vad jag bråkart med datorn Bitte | |
| Syntax-Fe | 2012-12-26 13:41 | |
![]() | Tack för tipset, kör också genom Firefox, blir ofta nedkopplad, har uppdaterat Flash, ska testa med Crome! | |
| stol | 2012-12-26 14:46 | |
![]() | Adobe 8.1.0 och senaste Explorer, fixa detta ska ni se att det fungerar. | |
| Bitte - Administratör | 2012-12-26 14:48 | |
![]() | Det fungerar i Crome så för min del är problemet löst och Explorer nä tack Bitte | |
| Mariaso | 2012-12-26 16:49 | |
![]() | Tack för alla muntra inlägg. Jag får det fortfarande inte att fungera, undrar var supporten finns... Maria | |
| Bitte - Administratör | 2012-12-26 16:54 | |
![]() | Supporten är nog många gånger vi som spelar mycket , annars finns ju förslag på tips och lösningar under FAQ/ vanliga frågor Har du provat byta webbläsare som vi andra eftersom det verkar ha hjälp oss med liknande problem ?? Bitte | |
| TopazCat | 2012-12-26 18:39 | |
![]() | Ja knäckt blir man ju när spelberoendet sätter in:) och så blir man bara nedkopplad.GRRR. Känner mig så taskig när datorn kopplar ner mig och jag INTE hinner komma tillbaka i tid, för att fortsätta och avsluta spelet. Sista gången jag spelade i Firefox så sa klockan att jag dragit över med mer än 6 minuter? Fast det bara är 4:59, som är maxgränsen på snabb? | |
| syjo - Ej medlem längre | 2012-12-26 18:46 | |
![]() | Jag har inte haft en enda nedkoppling sen jag gick över till Chrome för flera månader sedan. (Det hade jag ofta när jag använde både explorer och firefox.) | |
| TopazCat | 2012-12-31 01:47 | |
![]() | Tog med mig frågan till forumet datorn.ifokus.se och där kom de med en del tips som nu ska testas och här är en sida som beskriver problemen: www.webmonkey.com/20...ef ox-fans/ | |
| Mariaso | 2012-12-31 19:15 | |
![]() | Tack! Alla tips är välkomna!!! :) Jag har fortf problem oavsett vilken webbläsare jag väljer. Spelar lite ändå, men det är ju sååå tröttsamt, och rankingen sjunker. Gott nytt! Maria | |
| Mariaso | 2013-01-04 15:47 | |
![]() | Synd att man inte kan byta rubrik för jag vill skriva Heureka! Problemet med all nedkoppling låg i att mitt trådlösa bredband sviktade. Detta troligtvis beroende på att ngn granne bytt kanal eller installerat en router o att det då blev för trångt. Com hem bytte kanal åt mig o vips nu fungerar det att spela igen. ;) Härligt! Jag har backat massor, men klättrar väl så småningom uppåt igen. Ett tips till er med liknande probs är alltså att kolla uppkopplingen mot bredbandet. God fortsättning! Maria | |
| TopazCat | 2013-01-12 10:29 | |
![]() | Nu har de uppdaterat Firefox IGEN och då fungerar det helt plötsligt att använda flash och spela betapet i firefox. | |