Spelrum
| Giraffen | 8 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 3 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 529 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| B-Right-On - Ej medlem längre | 2012-12-25 12:48 | |
![]() | Spelat spel Någon antydde i en tråd att man kan kolla upp en spelad match och se vad som blev skrivet i chatten. Går det? God jul på er alla:) | |
| zuckläge | 2012-12-25 12:49 | |
![]() | Jag tro att du ska vända dig till en spelvärd så löser det sig. | |
| B-Right-On - Ej medlem längre | 2012-12-25 12:51 | |
![]() | Nej, jag har inte haft problem, jag undrar bara om det går att göra så? | |
| zuckläge | 2012-12-25 12:53 | |
![]() | ok, ja det är jag övertygad om, via en spelvärd som sagt. | |
| Bitte - Administratör | 2012-12-25 12:56 | |
![]() | Har då under alla mina år här inte hört att det skulle gå , bäst är det att kopiera det som skrivs och skicka till en värd Bitte | |
| B-Right-On - Ej medlem längre | 2012-12-25 13:00 | |
![]() | Kan det verkligen vara lagligt? Isf kanske dom kan läsa mejlen här oxå och det verkar konstigt. Lite som telefonavlyssning. | |
| B-Right-On - Ej medlem längre | 2012-12-25 18:38 | |
![]() | Mysko att tramstrådar om pepparkakor och katter får så mycket respons. Ingen är tydligen seriös här. | |
| B-Right-On - Ej medlem längre | 2012-12-25 21:16 | |
![]() | Och poängen med att ha en supportsida om ingen ids svara är? Vadå? | |
| dinodog | 2012-12-25 21:27 | |
![]() | Värdarna är oftast väldigt snabba med att svara här. Men nu är det faktisk jul värdarna kanske inte ens är hemma. | |
| Aquila1 | 2012-12-25 21:27 | |
![]() | Du har en poäng där! | |
| Aquila1 | 2012-12-25 21:28 | |
![]() | Till B-Right-On | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2012-12-25 21:31 | |
![]() | Jag tycker nog inte man ska vara så sur för att man inte får svar på JULDAGEN.. Om det finns något i ett pågående spel du vill delge en spelvärd, ta en print screen-bild av det medan du fortfarande befinner dig i spelet. Du kan inte själv vrida tillbaka klockan i det avseendet, och det är nog tveksamt om det ens går att göra för de ansvariga. (OM det kan göras lär det bli omständligt.) Under all min tid här har det veterligen aldrig gått till på detta sätt, så det kanske man inte ska förlita sig på. Det är inte praxis. | |
| Bitte - Administratör | 2012-12-25 21:38 | |
![]() | Som sagt är rätt säkert på att de inte kan läsa chattar i efterhand Bitte | |
| toonfisken | 2012-12-25 21:45 | |
![]() | - Varför skulle det vara bra ? | |
| toonfisken | 2012-12-25 21:46 | |
![]() | Skriv varför så kan vi kanske hjälpa dig ! | |
| B-Right-On - Ej medlem längre | 2012-12-25 21:46 | |
![]() | Ishot. Jag är inte sur men jag ser inte heller att spelvärdar ids svara i supporten oavsett om det är jul eller sommar. Förutom en stängd tråd då. | |
| B-Right-On - Ej medlem längre | 2012-12-25 21:49 | |
![]() | Toonfisken frågade du mig? | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2012-12-25 22:00 | |
![]() | Jag kan hålla med om att forumet ser oerhört lite input från utvecklarna av appen i form av svar på vanliga frågor och "barnsjukdomar", etc. under den tid som inte närmast följer en större uppdatering. Inte mycket till uppföljning har skett med tanke på satsningen. Jag har själv reagerat på det, men inte skrivit om det, kanske främst för att jag själv inte spelar via mobilen. (Min telefon är från 2006..) Men utvecklarna skriver ju aldrig i några "tramstrådar", så det blir lite skevt att lägga fram det så. | |
| B-Right-On - Ej medlem längre | 2012-12-25 22:03 | |
![]() | Men supporten är väl inte en tramstråd om pepperkaksgubbar och rasism, så vad menar du nu? | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2012-12-25 22:07 | |
![]() | Du pratade om att det skrivs och svaras på mycket annat trams om pepparkakor och dylikt, men de inläggen skrivs inte av teknikerna/utvecklarna av appen - de som bäst kan besvara din frågeställning. Det var det jag menade. Du har fått svar från bland annat mig nu, trots att jag också sällan skriver i de trådarna, men det hjälper föga, då jag inte är en utvecklare och därmed inte i besittning av någon närmare expertis i frågan. Du kan alltid skicka ett PM till till Odin eller Monk, förslagsvis, så återkommer de sannolikt i mån av tid. | |