Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 1 |
| Inloggade | 5 |
Mobilspel
| Pågående | 19 526 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| MannaMinne | 2012-12-30 19:56 | |
![]() | Taskig klient Blev utslängd ur spelrummet och fick gå in i det igen om och om igen i stort sett mellan varje ord som skulle läggas. Varpå tillslut min tid nådde maxgräns å motståndaren vann. Inte ok att bli av med 25 poäng då det uppenbart inte var mitt fel. Det var i Krokodilen, slumpad och snabb, användaren som startade var jag dvs MannaMinne - spelet startade ca 19:25 (client.php?roomid=2) <- vet inte om detta kan hjälpa? Webbläsaren Crome med senaste uppdateringar - har inte krånglat tidigare idag. | |
| Savior | 2013-01-04 10:44 | |
![]() | Jag har också haft problem med chrome. Nu kör jag med Firefox och då fungerar det bättre. Det beror på att beta är ett hobbyprojekt tror jag så de som underhåller sajten har riktiga jobb. Fast å andra sidan är det ju gratis. | |
| boffertomte | 2013-01-04 11:36 | |
![]() | Man råkar ut för liknande incidenter här då och då. Oftast är det ens egen uppkoppling som är instabil. Jag tror inte du kan få ersättning för dina förlorade 25 p. Det är ju fö knappt ens en bagatell. | |
| MannaMinne | 2013-01-04 11:58 | |
![]() | Nej visst har ni rätt. 25 förlorade poäng är en småsak. Jag bara tyckte att ett svar på vad som är fel kunde vara på sin plats :) Nu har jag en förklaring Savior - tack :) Ja kör med Safari nu då jag märkte att den är stabilare än Chrome. | |