Spelrum
| Giraffen | 39 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 61 |
Mobilspel
| Pågående | 19 655 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| 3vlig | 2013-01-31 19:17 | |
![]() | Neka eller godkänna motspelare? Har spelat Betapet på internet flera år. När appen kom på iPad gick jag över till att spela även där. Min undran är varför måste man acceptera det motstånd som slumpas fram, på internet kan man ju välja bort vederbörande. | |
| Andor53 - Ej medlem längre | 2013-02-01 10:41 | |
![]() | En mycket bra fråga. Det skulle vara till fördel för alla, om den möjligheten fanns. | |
| alexih | 2013-02-10 16:28 | |
![]() | Den frågan har jag ställt tillsammans med fler spelare alltså efterlyst neka-knapp men har inte fått något svar. | |
| eggot65 - Ej medlem längre | 2013-03-31 21:40 | |
![]() | Supportern har väl inget svar eller är upptagen med annat. Ibland fattas kompetensen hos dom. | |
| flork | 2013-03-31 22:27 | |
![]() | har ej testat det ännu. bra fråga och nu vet jag svaret :-) | |
| Bitte - Administratör | 2013-04-01 12:51 | |
![]() | Ett rätt onödigt inlägg eggot55 , frågan är väl berättigad men inte elakheter mot Admin Bitte | |
| monk - Administratör | 2013-04-01 21:41 | |
![]() | När man spelar "live" på datorn kan man snabbt hitta en ny motståndare om någon nekar ens spel. På mobilspel är det lite annorlunda eftersom den som man matchas med kan se utmaningen på mobilen många timmar senare. Skulle då den som blivit matchad en motståndare kunna neka spelaren ska matchningen gå vidare till nästa person osv. Detta kan innebära att någon som skapar ett spel kan få vänta dagar innan denne får en motståndare. Detta är en av anledningarna till varför man inte kan neka en spelare som matchats fram. | |
| alexih | 2013-04-02 10:09 | |
![]() | Jag väntar faktiskt hellre på en ny motståndare än tvingas spela med några av spelare som jag mött under mina matcher. Jag vet ju att det kommer någon om jag nekat. Nej knapp är fortfarande ett önskemål.. | |