Spelrum
| Giraffen | 34 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 599 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| eaeajo | 2013-02-24 21:56 | |
![]() | passiv spelare tycker det är tråkigt när en spelare inte spelar utan låter tiden gå ut. Om jag ger upp förlorar jag ju matchen men det är tråkigt att sitta och vänta när man kian hitta någon annan att spela mot. Mvh Eva | |
| Mouche - Administratör | 2013-02-24 22:02 | |
![]() | Jag instämmer i att det är ledsamt när sådant inträffar. Jag såg att du åtminstone fick bra pluspoäng som plåster på såren. Tråden flyttas till support. Mouche | |
| ttiittii - Ej medlem längre | 2013-02-24 22:02 | |
![]() | i bland blir det stöm avbrott,eller så svajar internet,inte mycket att göra då | |
| lazybee | 2013-02-24 22:08 | |
![]() | gulliga mouche! | |
| kajix | 2013-02-24 22:23 | |
![]() | frågan kan göras lite filosofisk. ge upp förlora matchen men få göra det roliga (spela) eller stanna i matchen ha tråkigt men vinna matchen? | |
| 59ingalill | 2013-03-06 11:30 | |
![]() | Jag spelar bara i mobilen, de händer att spelare ger upp eller inte spelar alls, nu senast spelade inte alls. Jag får 60 + poäng för det. Det kan ju verka roligt men det är det ine, jag vill höja min rating utan dessa poäng. Varför är reglerna sådana? | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2013-03-06 11:43 | |
![]() | Det är klart de måste vara utformade så att den som inte spelar går minus i rating. Som en direkt konsekvens av det går eventuella motspelare plus i proportion till poängövertaget (och övriga faktorer för ratingberäkningen). | |
| Kh-collies | 2013-03-06 11:48 | |
![]() | Det finns de som har hundratals avbrutna spel, fler än de har förlorade. Går det inte att ge dem en varning eller liknande? Det kan ju knappast bero på dålig uppkoppling då de oftast slutar spela i slutet när de ser att de inte kan vinna. | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2013-03-06 12:19 | |
![]() | Man måste väl få ge upp hur ofta man vill, likväl som man måste få spela färdig hur ofta man vill. Kan man inte vinna sparar det ju tid att ge upp, men kostar rating. För den som vinner sparar det tid och ger rating. Varför gnälla? | |
| mirra51 | 2013-03-06 13:58 | |
![]() | Min dator krånglade för en tid sen och jag blev utkastad flera ggr, tråkigt för motspelaren, när det händer att min motspelare får problem så brukar jag gå och diska eller nåt,jobbiga är att jag får hålla koll på skärmen hela tiden.EFTERLYSES: knapp att klicka på för tekniska problem i spelet =ingen blir vinnare utan spelet blir ogjort eller oavgjort. | |
| bujum | 2013-03-06 14:41 | |
![]() | Nu när det är sportlov har jag jätteproblem. Bor nära en jätteslalomanläggning och har bara mobilt bredband. Kapaciteten räcker inte till - speciellt inte på kvällarna. Blir ofta utkastad ur spelet då, men det får man bara acceptera även om det inte är skoj varken för en själv eller motspelarna. Har dessutom ingen möjlighet att få något annat bredband än det mobila jag har... | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2013-03-06 14:42 | |
![]() | Det skulle förmodligen missbrukas storligen av de som har för vana att avbryta matcher vid förlust, eller vilken anledning det nu månde vara. Det är alldeles för avgörande att ge en enskild spelare makten att annullera hela partiet som man är flera om att spela. | |
| bujum | 2013-03-06 14:46 | |
![]() | Man kan ju då passa på att spela lite saktare spel än vanligt. Problemet tycker jag är att man inte alltid märker när man blir nerkopplad. Det borde finnas nåt enkelt test eller nåt som visade att man inte var kvar i spelrummet | |
| blue_moon | 2013-03-06 14:51 | |
![]() | Vill man försäkra sig om att man är kvar i spelet, så kan man då och då skriva några punkter i chattrutan. (...) Har fått tips om det och har även sett andra som gjort det. | |