Spelrum
| Giraffen | 36 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 25 |
| Inloggade | 62 |
Mobilspel
| Pågående | 19 599 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| epicflupe | 2013-03-06 12:28 | |
![]() | Förslag på utveckling - ipad-appen Finns förslagstråd eller forum? Borde skapas annars. Ursäkta om jag postar fel, gick till forumet från appen. Förslag för ipad-appen; 1. Tillåt att skärmbilden / brädet roteras när man håller paddan upp och ner. (Ex vid laddning och spelande samtidigt är det praktiskt) 2. Flytta knappen "bakåt" och pilen som växlar mellan olika spel till nederkant så att man slipper ta nytt grepp om paddan varje gång man lagt. (Har ipad mini, finns "grått" utrymme där det skulle kunna läggas) 3. Valbar funktion - när man lagt ett ord som godkänts, hoppa automatiskt över till nästa spel där det är min tur. Om det inte finns, hoppa till listan över pågående spel. | |
| epicflupe | 2013-03-06 12:30 | |
![]() | Ang 2 och "nytt grepp" så måste man ju ändå oftast flytta fingret när man lägger, men kör man många spel samridigt så blir det en onödig förflyttning upp till överkant. | |
| epicflupe | 2013-03-06 12:36 | |
![]() | Märkte nu att pilarna växlar mellan både spel där det är min tur och där det är motståndarens tur. För mig vore det mer logiskt att bara växla mellan spel där det är är min tur att lägga. Men med en valbar "automatisk" bländdring till nästa spel där det är min tur så... | |