Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 2 |
| Grisen Böjningslistan | 27 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 599 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Gunso | 2013-03-07 22:01 | |
![]() | Betapet androidplatta Har spelat några matcher och fick nyss ett par förluster "avslutades automatiskt" och jag antar att det var pga att tiden gått ut. Men de matcherna kom aldrig upp som "min tur att spela" utan har legat under "motståndarens tur att spela"??? Varför så knäppt? =( | |
| Muminvalley | 2013-03-08 10:04 | |
![]() | Usch vad trist! Det har hänt mig på WF vilket var väldigt irriterande men hittills aldrig på Betapet så det var trist att höra :( På WF funkade det att öppna spelet nån gång om dagen, alltså öppna det trots att det står att det är motståndarens tur, så hoppade det igång, irriterande att behöva göra men ett sätt att undvika att det avslutas automatiskt.... | |
| Gunso | 2013-03-08 16:01 | |
![]() | Ännu ett till spel som avslutats på samma sätt. Jag har testat det som du skriver Muminvalley, att gå in och "väcka" spelet. Funkar inte.... | |
| Ninnin | 2013-03-08 17:58 | |
![]() | Har du provat med att logga ut och sen in igen? | |
| Muminvalley | 2013-03-08 20:15 | |
![]() | Vad trist :( Berätta gärna om du kommer på felet. Hoppas det löser sig fort! | |
| Andor53 - Ej medlem längre | 2013-03-10 07:57 | |
![]() | Att installera om appen, kan vara en lösning.....om spelen avslutades utan att det var din tur att spela, så borde det ju bli vinst till dig. | |