Spelrum
| Giraffen | 31 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 28 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 599 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Tinna | 2013-03-10 12:37 | |
![]() | Saknas! (Mobil version) Hej! Har näst intill lagt ner spel/forumande på datorn och håller mig istället till mobilen. Dock har jag märkt att det saknas lite grejer, och tänkte se om detta är något på gång eller om det kan bli? :) 1. Sökfunktion i forumet. Behövs! Finns kanske redan en sån här tråd, och då ber jag om ursäkt för en ny. :P 2. Besökare på ens sida. Hade varit trevligt att se. Det var det jag hade. Är detta något som har funderats på? /Tinna | |
| MissPiggy69 | 2013-03-10 14:32 | |
![]() | Det är mer än så som saknas, tyvärr :( | |
| Aleu | 2013-03-12 18:38 | |
![]() | Ett par saker till saknar jag. 1. Statistik skulle jag gärna vilja ha även när det gäller de spel man spelar via appen. Och detta känns som det jag saknar mest! 2. Att kunna tacka nej till slumpmässiga spel alternativt kunna blockera vissa användare. Det är inte roligt när man på förhand vet att en spelare aldrig spelar klart matcher. För övrigt är det de saker Tinna tar upp som även jag saknat. Mvh Aleu | |
| pabster1 | 2013-03-12 18:46 | |
![]() | "Want to visit a incomplete version of our website dowload our app" Appar är lite 2010 som någon sa på ett annat forum. | |