Spelrum
| Giraffen | 38 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 21 |
| Inloggade | 60 |
Mobilspel
| Pågående | 19 655 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Anneil | 2013-04-08 12:53 | |
![]() | Lämnade spelet? Hur kan det skrivas att jag lömnade spelet när det var den andra som lämnade spelet Förlorar man om det påstås att man lämnat spelet Hände mig idag när jag spelade emot Johanna68 Är det rättvist det? Om man går ifrån en stund i väntan på en motståndare och inte hinner starta förlorar man spelet då och poäng? Detta var inte det som hände idag men jag undrar ändå | |
| blue_moon | 2013-04-08 13:14 | |
![]() | Du spelade en normal klassisk match mot nämnda spelare mellan 12:03 och 12:47. Men eftersom du drog över den maximala tiden med 5 minuter (300 sekunder) så avbröts spelet. Din speltid anges med -300. Om du läser Spelregler och Vanliga frågor så ser du hur det fungerar. Om man spelar panik avbryts matchen redan vid -120 sek. | |
| blue_moon | 2013-04-08 13:24 | |
![]() | Om man har skapat ett spel och går ifrån en stund medan man väntar på en motståndare, så händer ingenting mer än att eventuella motståndare som ansluter tröttnar och går ut igen. Du kan ha ett skapat spel stående hur länge du vill. Men när du väl har startat det så måste det fullföljas inom 30 minuter för din del vid normaltempo, plus motspelarens betänketid då du också hinner tänka, plus minustiden på 299 sekunder som du dock får poängavdrag för. | |