Spelrum
| Giraffen | 49 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 23 |
| Inloggade | 72 |
Mobilspel
| Pågående | 19 690 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Evelisa | 2013-05-04 08:04 | |
![]() | ingen tid Hej! Jag har råkat ut för att jag får ingen tid till att lägga ett ord - det bara bryter hela tiden, så jag förlorar ju en massa poäng. Jag har brutit spelet, för jag vet inte hur man kan göra för att rätta till det. Vänligen "Evelisa" | |
| blue_moon | 2013-05-04 11:18 | |
![]() | Blir du nedkopplad hela tiden? Har du mobilt bredband så kan det vara en förklaring, eftersom det är känsligare för små störningar på linjen. | |
| SA2012 | 2013-05-04 11:28 | |
![]() | Jag har haft problem med det väldigt ofta senaste tiden. Något är vaj för förut hände det bara vid något enstaka tillfälle att spelet hängde sig. Jag har vanligt bredband. Ett tips är att spela lite längre speltid, och om det hänger sig så stäng ner med krysset och gå in i spelet på nytt. Och vill du inte förlora en massa poäng, så spela orankat. Hoppas det blir bättre! | |
| blue_moon | 2013-05-04 12:23 | |
![]() | När du blir nedkopplad ska du gå ur SPELRUMMET - översta krysset i högra hörnet! Sen går du in igen och får upp en ruta med fråga om du vill ansluta till ditt pågående spel. Svara JA och fortsätt spela. Skulle rekommendera normal speltid om det ofta strular. | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-05-04 16:10 | |
![]() | Jag skrev ju det! :) | |
| 125478 - Ej medlem längre | 2013-05-04 16:12 | |
![]() | Exakt samma problem har jag tagit upp redan men ingen har hörsammat det. Det måste bero på något fel här eftersom så många har problem med det. | |