Spelrum
| Giraffen | 60 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 32 |
| Inloggade | 92 |
Mobilspel
| Pågående | 19 690 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| catta65 | 2013-05-05 21:48 | |
![]() | Betapet och framtiden. Har länge funderat på vart alla spelare som brukade vara här inne på Betapet har tagit vägen. Förklaringarna är säkert många men jag har också märkt att många av spelvärdarna också är försvunna. Det känns som Betapet håller på att "åderlåtas" och det tycker jag känns väldigt trist. Jag var till exempel inne på "odins" profil och då står det så här: "OBS! Jag har inte möjlighet att hjälpa användare med problem då jag har fullt upp med administration och utveckling av Betapet". Det skulle vara intressant att höra vad ni spelvärdar har för tankar om Betapets framtid och vilken form av "utveckling" som sker. Skulle vara kul om det kunde bli som det var för en fyra år sen, då var det många som spelade och det var superkul. | |
| Incidental - Ej medlem längre | 2013-05-05 22:08 | |
![]() | Många spelar via mobilen nu. | |
| blue_moon | 2013-05-05 22:17 | |
![]() | Ja, enligt minienkäten "Giraffen funderar" på förstasidan så svarade över hälften av 8000 medlemmar att de spelar i mobilen eller kommer att göra det inom en snar framtid. | |
| Mouche - Administratör | 2013-05-05 22:32 | |
![]() | Det bästa du kan göra är att sända dina frågor till admin för sajten. Det är ju de du önskar få svar från. Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.