Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 1 |
| Grisen Böjningslistan | 5 |
| Inloggade | 16 |
Mobilspel
| Pågående | 19 914 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| hallbacka | 2013-07-04 10:56 | |
![]() | Hur byter jag profilbild? Eftersom jag tycker att jag ser lite töntig ut på min profilbild tänkte jag att jag skulle byta. Jag har försökt men det vill inte lyckas. Varför, någon? | |
| Bitte - Administratör | 2013-07-04 11:00 | |
![]() | Du laddar upp en ny drar i den vita ramen för att "beskära " så den blir som du vill klickar på spara och inväntar att bilden blir godkänd Bitte | |
| xxxANxxx - Ej medlem längre | 2013-07-04 11:07 | |
![]() | Det är väl för att du är nog snygg och gullig på bilden du redan har :) Men vill du trots allt byta bild ändå, så bör de ju funka om du gör på samma sätt som när du satte in denna bild du nu redan har här på betapet :) Och funkar det inte ändå,så måste du nog göra den nya bilden mindre..gör den i jpeg-format så fixar det sig :) Iövrigt så gör du ju som Bitte ovan förklarat med att beskära med rutan som kommer fram i din bild som du då drar med pilar utåt eller innåt, Ja du bör ju minnas hur du gjorde med de, sisst du fixade med bilden du nu har? :) | |
| hallbacka | 2013-07-04 14:06 | |
![]() | tack, xxxANxxx, för de värmande orden ;) Men jag gör ett nytt försök då. | |
| flugan1234 | 2013-07-04 15:34 | |
![]() | du ser glad och trevlig ut, varför byta? | |
| Mattepe | 2013-10-07 20:08 | |
![]() | Måste man logga in från en dator? Jag lade in min idiotbild från en iphone och nu vet jag inte hur man byter. Minns inte hur jag lade upp den. Tror jag klickade på bildrutan och valde ladda upp, men det går ju inte nu när det ligger en bild där. | |