Spelrum
| Giraffen | 24 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 19 |
| Inloggade | 43 |
Mobilspel
| Pågående | 19 859 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Resurrection - Ej medlem längre | 2013-08-28 12:22 | |
![]() | Styrning av vem som börjar Det är rätt trist när motståndaren får börja 15 partier i rad. Helt onödigt dessutom. På andra sajter där det lottas vem som börjar brukar det kollas om man började i partiet innan. Om även motståndaren gjorde det, ja då kan man kanske lotta. En auto-check skulle göra att man börjar varannan gång när man sitter och nöter mot en och samma motståndare. Det vore betydligt trevligare. Och bara för att förekomma dem som tycker att det jämnar ut sig i längden: det är klart att det gör det, men då resonerar ungefär som min käre far som lägger en klick smör vid ena änden av knäckemackan och utbrister "det blandas liks i magen!" innan han moffar i sig den. | |
| chickenheart | 2013-08-28 14:09 | |
![]() | Bra idé! | |
| blue_moon | 2013-08-28 20:24 | |
![]() | Kan bara hålla med! | |
| Linnea74 - Ej medlem längre | 2013-08-30 11:05 | |
![]() | "Spelade" precis mot Capeflyer. Personen böt brickor när det var hens tur att börja, pga att hen inte skulle få bra poäng. Jag passade, hen passade och jag passade igen. Jag blev av med massor av poäng som hen fick istället. Tycker det är förbannat barnsligt att hålla på så. En enda gång har jag behövt bytta brickor när det ärin tur att börja, jag kunde inte ens lägga en förkortning. Man kanske kan lägga in nåt sorts varning-för-ojust-spel på sådana användare som vägrar lägga. Och kunna blockera dom så man slipper "spela" med dom igen. | |
| multiblue | 2013-08-30 11:56 | |
![]() | Det finns väl ingen begränsning när det gäller byte av brickor ?? Klart man byter om man har dåliga brickor !! Det kan ju vara så att man bara konsonanter hur länge som helst !! | |
| Resurrection - Ej medlem längre | 2013-08-30 12:19 | |
![]() | Linnea74, vad hade det där att göra med min problembeskrivning? | |