Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 876 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Brolon | 2013-09-20 11:06 | |
![]() | Poängräknare för android? Är det jag som är helt bakom, eller stämmer det att man bara kan köpa poängräknare till appels prylar? Om det är så då har man ju ett övertag och en fördel hela tiden om man kör med iphone/ipad och vet hur många poäng man kommer att få på sitt ord. Hoppas att nån kan tipsa mig om var jag kan få tag i poängräknare till min android om det finns, annars hoppas jag att betapet fixar det så att man kan spela på lika villkor!!! | |
| Clarellis | 2013-09-20 11:14 | |
![]() | Jag spelar på iPad och har betalat för appen men har ingen poängräknare. Är du Brolon som även spelar Wordpox? | |
| DobiDumDum | 2013-09-29 16:08 | |
![]() | Fördel? Det är ju inte så svårt att räkna i huvudet. Jag tog för givet att alla gjorde det. | |
| Kh-collies | 2013-09-29 16:23 | |
![]() | Jag förstår inte vitsen med poängräknare, något får man ju göra själv. Med ett program som parar ihop bokstäver till ord och ett som räknar poäng behöver man ju inte göra något alls. Hur kul är det? | |
| Brolon | 2013-10-16 10:24 | |
![]() | Märkligt att ingen administratör går in och svarar på mitt inlägg. Så länge som betapet bara verkar sammarbeta med vissa telefonmärke så håller jag mig till det bästa av alla spelen WORDPOX , där spelar ALLA på samma vilkor MED POÄNGRÄKNARE FÖR ALLA. Även wordfued har den funktionen. Lika villkor för alla!!!! | |
| Andor53 - Ej medlem längre | 2013-10-16 16:45 | |
![]() | DobiDumDum och Kh-collies: Instämmer till fullo! | |
| Bahoo - Ej medlem längre | 2013-10-17 04:50 | |
![]() | Nu undrade ju Brolon om det finns en poängräknare till Android. Inte vad ni har för åsikter om poängräknare. | |
| Andor53 - Ej medlem längre | 2013-10-17 22:10 | |
![]() | Bahoo :Du tycker att vissa inlägg här är ovidkommande för frågeställaren. Inte heller ditt inlägg ger svar på grundfrågan. Alltså saknar även ditt inlägg relevans i denna tråd. :) | |
| Bahoo - Ej medlem längre | 2013-10-18 04:19 | |
![]() | Jag skrev ett inlägg för att påminna om TS fråga, vilket i allra högsta grad är relevant eftersom tråden höll på att förvandlas till en tramstråd. Att du inte fattade det är tydligt, och vill du fortsätta tramsa så finns det massor med trådar för det ändamålet. | |