Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 876 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| pajsarn77 | 2013-09-26 20:13 | |
![]() | iOS7-uppdatering När är det planerat att släppa en uppdatering till iPhone/iPad och betapet HD? Var ett år sedan det kom en uppdatering till betapet HD och iPad. Den appen kostar ju, så varför inte mer engagemang från er?! Sist, när kommer iOS7-uppdateringen? | |
| BiljaAnt | 2013-09-29 21:23 | |
![]() | Efter uppdateringen så kan jag inte se motståndarens vunna/förlorade matcher.. Det är bara vitt när jag trycker på motståndarens bild... Åtgärda snart kanske? Har varit så ett tag nu... :) | |
| monk - Administratör | 2013-10-01 14:09 | |
![]() | Vi jobbar på att fixa en version som funkar bättre med iOS7. Men är inte så enkelt som man kan tro. Håll ut! :-) | |
| andsan | 2013-10-24 11:26 | |
![]() | Pinsamt långsamt! Ert betyg droppar också i App Store. | |
| rixie | 2013-10-25 15:37 | |
![]() | Be om hjälp av nån kunnig och betala en slant. Borde gå att lösa tycker man. | |
| Ermyntrude | 2013-11-01 10:13 | |
![]() | Har samma problem här och det går inte att logga ut eller komma till sidan med inställningar heller. IT - support kan heller inte hjälpa utan säger att app-leverantören måste lösa det. Endast en sk jailbreak kan göra att mobiltelefonen återfår den äldre versionen och det riskerar att skada mobilen. | |
| Rålex | 2013-11-03 01:07 | |
![]() | Pinsamt långsamt som sagt, hur fan kan man släppa en uppdaterad version som är så kass och ogenomarbetad! Önskar att jag inte hade laddat ner skiten. | |