Spelrum
| Giraffen | 4 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 4 |
Mobilspel
| Pågående | 19 877 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| vitkoltrast | 2013-11-24 05:42 | |
![]() | Vilken forumvärd ska man anmäla till? Jag har anmält två spelare flera gånger nu. Båda med samma beteende. Att de inte tar ett nekande utan ansluter 30-50 gånger till samt sedan börjar skriva i privat chatt under mina spel vilket gör att jag inte kan spela. Och även i den öppna chatten. Detta pågår i timmar varje natt och hindrar mig från att spela samt är störande. Som sagt anmälda flera gånger utan respons. Senast fick jag svaret från en värd att anmäla till Mouche vilket jag gjort flera gånger senaste tiden utan minsta svar. Så hur ska man göra? | |
| evys | 2013-11-24 08:58 | |
![]() | Jag har också en fråga och hoppas det går bra att fråga om det i den här tråden. Hur bär jag mig åt för att anmäla någon när jag spelar Beta på min IPhone, det går ju inte att kopiera det som skrivs på den chatten? | |
| Gunilla _ | 2013-11-24 15:55 | |
![]() | Jo då evys, ta en skärmdump. | |
| vitkoltrast | 2013-11-24 16:34 | |
![]() | Vem ska man skicka skärmdumparna till? | |
| Gunilla _ | 2013-11-24 16:38 | |
![]() | Är väl bara Mouche som är aktiv värd numer (fast han verkar också ha tagit ett break) eller Monk eller Odin. | |
| Mouche - Administratör | 2013-11-24 21:42 | |
![]() | Det går utmärkt att maila mig om saker och ting och om Vitkoltrast hade läst sina mail ordentligt så hade han också sett att personen det talas om, och som är den ende jag fått veta namnet på, är avaktiverad. Som sagt, maila mig om det är något. // Mouche | |
Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.