Spelrum
| Giraffen | 11 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 0 |
| Inloggade | 11 |
Mobilspel
| Pågående | 19 897 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Mettemajsan | 2013-11-26 20:26 | |
![]() | Grundform Alltså. När man söker motspelare , spelplan och böjningar men får upp nån som vill spela grundform- är det rimligt att få så många " straffpoäng" när man hoppar en sån match?? | |
| IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2013-11-27 11:00 | |
![]() | Ratingsystemet tar inte hänsyn till premisserna på vilka du valt att starta en match. | |
| Mettemajsan | 2013-11-27 22:06 | |
![]() | Jamen jag vill inte spela grundformsvarianten, det är inget kul- bara frustretande -så då kan jag alltså inte söka spelpartner som är okända, trots mina inställningar?? | |
| KJA82 | 2013-11-27 22:14 | |
![]() | Det låter konstigt faktiskt. Du borde inte få upp spelförslag på grundform när du ej valt det. Finns nog en del buggar i appen. Jag har valt spelnotiser, men det får jag aldrig några. Jag har även problem med att det inte kommer upp att någon spelat förrän jag loggar ut från appen. Frustrerande är ordet. | |
| Bitte - Administratör | 2013-11-27 22:17 | |
![]() | Man får ju upp den spelformen som den som bjuder in en har valt , och den man själv valt då man bjuder in till spel. Bitte | |
| KJA82 | 2013-11-28 03:01 | |
![]() | Via appen så väljer man vilken form man vill spela och får enbart upp spel som man valt, grundform eller böjningar. (Jag har android.) | |
| Lordi06 | 2013-12-18 22:56 | |
![]() | När man väljer "önskemål av motståndare' på appen så kan man bara önska kön samt bostadsort, det kan alltså bli en match i grundform eller böjningar,, sök inte matcher därifrån om ni inte vill spela grundform t.ex. | |