Spelrum
| Giraffen | 16 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 4 |
| Grisen Böjningslistan | 20 |
| Inloggade | 40 |
Mobilspel
| Pågående | 19 892 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| nakenamela_ | 2014-01-08 16:22 | |
![]() | dator kraschade av betapet Hej, spelade ett spel den 20:e december med min Mac jag haft ett år. Datorn har fungerat felfritt men när jag startade ett spel så kraschade hårddisken. Först stod det att Betapet stoppat min dator sen fick jag en "kernel panic" varning. Därefter dog den och kan inte starta. Betapetspelet var det enda som var igång på datorn och jag undrar om detta hänt någon annan? MVH Therese | |
| Nassin | 2014-01-08 16:44 | |
![]() | Jag upplever också något konstigt. Jag blir hela tiden utloggad ur spelet, kan hända flera gånger under ett och samma spel. Det står att spelet har slutat svara och att jag ska logga ut och in igen, men då är sidan bara helt vit... jättetrist vad göra? | |
| nakenamela_ | 2014-01-08 17:10 | |
![]() | datorn går alltså inte starta ännu | |
| golden | 2014-01-08 17:11 | |
![]() | jag har en ny macbook pro som reagerar som satan på betapet. fläkten susar på och ökar snurren med flera hundra procent. jobbigt för öronen bland annat | |
| nakenamela_ | 2014-01-08 17:25 | |
![]() | hade också macbook pro. Tips är att inte spela med den! Har använt datorn flitigt på många tunga sidor då jag är pluggar på distans och bor i utlandet. skype, adobe connect, föreläsningar online, nedladdning av material osv är inga problem, men betapet kraschade den. | |
| Yonderboy - Ej medlem längre | 2014-01-08 17:33 | |
![]() | Har haft en MAcbookpro i ca 4år har fungerat hur bra som helst, inga problem, med betapet alltså.. Däremot har spel aldrig fungerat även om jag skulle ha klartat av grafikkraven. | |
| nakenamela_ | 2014-01-08 17:35 | |
![]() | Själva betapet.se/com fungerar alltså utan problem men bettet sig konstigt vid spel där den även dog. | |
| kajix | 2014-01-08 18:16 | |
![]() | kan du lämna in datorn nånstans och få den uppkollad, nakenamela_? låter som ett hårdvarufel. | |
| nakenamela_ | 2014-01-08 20:07 | |
![]() | ja, ska lämna in den, men inte pengar just nu . | |
| monk - Administratör | 2014-01-08 22:05 | |
![]() | Betapet-spelet består av en helt vanlig Flashsida vilken fungerat på samma sätt under flera år. Flash kan ibland orsaka att webbläsaren kraschar eller hänger sig och då kan det hjälpa att uppgradera till den senaste versionen från Adobes webbsajt. Det fel som nakenamela_ beskriver kan gissningsvis bero på att det uppstått ett fysiskt fel på hårddisken eller att operativsystemet behöver installeras om. Hoppas det löser sig. | |
| Evelisa | 2014-01-19 18:03 | |
![]() | Jag har också problem med att jag blir utloggad hela tiden - har en Mac Lion. det är omöjligt att spela numera, vilket har varit en stor glädjekälla för mig. | |