Spelrum
Giraffen | 0 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 0 |
Inloggade | 0 |
Mobilspel
Pågående | 19 337 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
MsCraven | 2014-04-12 12:18 | |
![]() | chatt med android Hej! Jag har precis bytt från iPhone till Samsung. På iPhonen såg man en liten röd pratbubbla i chattrutan då man fick ett meddelande men på Androiden dyker det enbart snabbt upp en text mitt på brädet och tittar man inte där just då så missar man det. Ska det vara så eller har jag missuppfattat något? Vore jättebra om det kom en markering i chattrutan (på brädet, alltså, att det finns en på förstasidan vet jag). Hoppas ni förstår min fråga :-) | |
Primalskrik - Ej medlem längre | 2014-04-13 06:10 | |
![]() | Om du vill få svar av admin här så måste du ha en lur lr platta som börjar med bokstaven i. | |
Bitte - Administratör | 2014-04-13 08:53 | |
![]() | De svarar säkert så fort de ser detta och det oavsett vad man har för platta eller telefon , Till primalskrik det är trist någon sitter och skriver lögner om ägarna Bitte | |
strålblomma | 2014-04-13 11:38 | |
![]() | Spelar bara på en Samsung o där syns det en ljusblå pratbubbla som det står 'chatt' i då någon skrivit ett meddelande t mig. Dessutom har de som använder Android fått en del uppdateringar före de som har 'lur el platta som börjar på i'. T ex möjligheten att rensa spel. | |
monk - Administratör | 2014-04-13 12:28 | |
![]() | Anledningen till att appen ser lite olika ut på iPhone och Android är att de bygger på olika tekniska lösningar. Android har till skillnad från iPhone så kallade "Toast"-notifikationer där man kan ge ett kort meddelande på skärmen för att uppmärksamma användaren om något (exempelvis om ett nytt chattmeddelande). | |
MsCraven | 2014-04-13 16:57 | |
![]() | Tack för svar. Då går det alltså inte att göra en pratbubbla i realtid, eller? Eftersom det finns en pratbubbla på framsidan men inte på brädet, menar jag. Synd (och lite märkligt). | |