Spelrum
Giraffen31
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
1
Grisen
Böjningslistan
22
Inloggade54
Mobilspel
Pågående19 433

Forumkategorier

Användare Inlägg  
KingKong2014-04-30 08:29
Antal inlägg: 109

Blocka spioner
Jag har en stalker som spionerar på för många av mina matcher för att jag ska vara bekväm. Det har börjat störa mitt spel, jag tappar koncentrationen varje gång personen kommer in och glor. Jag har messat personen men hän svarar inte.

Finns det något sätt att blockera stalker-spioner?

Bitte - Administratör2014-04-30 08:37
Antal inlägg: 24154

Vad händer om du högerklickar på spelaren och väljer ignorera

Bitte

KingKong2014-04-30 08:47
Antal inlägg: 109

Vet ej. Personen har inte spionerat idag. Jag har hållit mig borta i ett par veckor för att skaka bort människan, men jag känner på mig att hän kommer dyka upp snart igen.

Jag är skeptiskt till att "ignorera" blockerar andra från att kunna spionera på mig. Och om det mot förmodan fungerar så skulle jag ändå inte veta det.

Finns det någon som vet?

vitkoltrast2014-04-30 10:54
Antal inlägg: 5

Jag tror inte du kan hindra någon från att spionera på dina matcher.
Vet du anledningen till att den gör det? Framför allt, vet den om att du inte gillar det men att den fortsätter?

Om nu inte personen aktivt söker upp dig för att spionera när den ser ditt spel skapas så kanske det hjälper om du byter namn på spelet? Att det inte står "King Kongs spel".

Visserligen kan spelaren lätt hitta spelet ändå men det kräver ju trots allt att den också bryr sig om att göra det.

Mouche - Administratör2014-04-30 20:40
Antal inlägg: 24193

Är det någon som trakasserar dig genom att ständigt o jämt dyka in i dina spel så skriv till mig och ge mig namnet på personen ifråga.

Att spionera är tillåtet men att missbruka den möjligheten innebär avstängning.

Mouche

Diskussionen är arkiverad och ej öppen för nya inlägg.
Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?