Spelrum
Giraffen31
Krokodilen0
Elefanten0
Musen
Böjningslistan
0
Grisen
Böjningslistan
18
Inloggade49
Mobilspel
Pågående19 449

Forumkategorier

Användare Inlägg  
Lillan_782014-06-25 22:53
Antal inlägg: 7

INGEN SPELAVISERING
På min mobil brukar betapet alltid säga till när förra personen lagt ett ord. Men den här gången hade jag två spel liggandes som den inte sagt till om...och tack vare det så fick jag två avbrutna spel nu ikväll. Det går inte rätta till det på nåt sätt så att jag kan fortsätta spela på de spelen som blev avbrutna ?
Är grymt irriterad för jag vill inte ha avbrutna spel plus att jag inte är sån som låter bli att spela klart.
Riktigt besviken är jag för spelen mellan de två jag spelade mot var nästan slut också.

dinodog2014-06-25 23:00
Antal inlägg: 4973

Men går du inte in och kollar då och då?
Själv går jag in många gånger varje dag. Dessutom kommer ju Appen på Giraffen upp på mobilen.
.

Lillan_782014-06-25 23:09

Ibland har man fullt upp och då tänker man inte på att dagarna går utan spelar då man får en påminnelse om att man bara har visst antal timmar på sig att spela. Och inte ens det har kommit upp heller. Och nu ikväll när jag hade lite tid över så såg jag att jag fått avbrutna spel tidigare ikväll utan att jag ens fått notis om att de spelat innan. :( har ju inte fått nåt alls som visat att nån spelat eller en påminnelse. Irriterad som fan är jag.

Lillan_782014-06-26 00:25

Men för faaan! Vad är det för fel på dig ? Du vet inte ett skit om vad som händer för tråkigheter i mitt liv samtidigt som jag har fullt upp så håll enbart käften om att det är "dålig respekt" för den jag spelar mot. Och de jag spelat mot spelar heller inte så ofta för vi har spelat mot varandra i några år. Men det hör inte till saken.

Linders - Ej medlem längre2014-06-26 00:45
Antal inlägg: 1943

Har du kollat så du inte stängt av aviseringar i telefonen?

Lillan_782014-06-26 02:28

Ja, det är på så jag fattar inte varför det blivit så. :(

vitvinge2014-06-26 02:50
Antal inlägg: 193

Om ni har spelat mot varandra i några år så har de nog redan listat ut vilken typ av spelare du är, inget att oroa sig över alltså, att du skulle framstå som någon som ofta avbryter spel. Kanske är det så att problemet varit uppkopplingen i din lur och inte betapet? Bara en tanke..

Bitte - Administratör2014-06-26 07:39
Antal inlägg: 24154

Starta om telefon om du inte gjort det och/eller prova att installera om appen.

Och sedan ett tips till strunta i onödiga kommentarer här

Bitte

PetLin22014-06-26 10:11
Antal inlägg: 298

Vad har du för telefon? På min gamla Sony Ericsson slutade aviseringar att komma upp. Tack och lov så kollar jag var dag så det blev inga avbrutna matcher. Sen jag bytte mobil är problemet borta

moltom - Ej medlem längre2014-06-26 14:33
Antal inlägg: 84

Jag hade samma problem på min android. Jag loggade ut samt startade om mobilen, sedan in igen o aviseringarna återkom

Inloggning
Logga in
Betapet är gratis!
Vill du bli medlem?