Spelrum
Giraffen | 35 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 28 |
Inloggade | 63 |
Mobilspel
Pågående | 19 526 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Subutai | 2014-07-23 02:05 | |
![]() | 404 Error på eran hemsida. Kom hit webutvecklaren! Hej! När man vill se ens statistik för Betapet i mobilen genom att att gå in på mina sidor->profil->utök ad(www.betapet.se/user/.. .extended/) och väl där inne väljer att visa för mobilen så får man ett 404 fel, mao sidan saknas eller så hänvisar koden till fel adress. Hade varit roligt om ni fick det att funka då jag nästan endast spelat betapet över mobilen numera. Mvh. | |
Bitte - Administratör | 2014-07-23 07:21 | |
![]() | Min första tanke är att har du uppdaterat mobilen och/eller appen för det är kanske det som behövs ? Bitte | |
Subutai | 2014-07-23 10:30 | |
![]() | Jag kanske var lite otydlig, men problemet är på hemsidan. Och jag använder datorn! Du kan ju testa själv om du går under "Min sida" och väljer utökad sedan istället för att visa statistik för SAOL 13 så väljer du 'Betapet i mobilen' i listan. | |
Bitte - Administratör | 2014-07-23 10:46 | |
![]() | Aha det var så du tänkte =) , Det stämmer det du säger om det . Då har jag inget svar utan hoppas någon av admin läser detta och kan lämna ett svar Bitte | |
IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2014-07-23 10:50 | |
![]() | Möjligheten att kunna se statistik från mobilspelen är väl inte implementerad ännu? Man kan fortfarande inte se matchstatistik under Statistik-fliken för spelandet i mobilen. | |
Subutai | 2014-07-23 14:06 | |
![]() | I så fall tycker jag utvecklarna har varit väldigt lata då en sån funktionalitet inte Ta rom i i många minuter att fixa till. Speciellt med tanke på hur otroligt många som spelar på mobilen. Satt och tänkte på det där, tänk om betapet hade varit först med wordfeud. Bra med pengar där. Hinthint pluggar datateknik, säg till om ni behöver sommarjobbare nästa år :D | |