Spelrum
Giraffen | 34 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 27 |
Inloggade | 61 |
Mobilspel
Pågående | 19 526 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
martinnamn | 2014-08-18 22:31 | |
![]() | Hur flyttar man över till annat mobilnr Hej är det någon som vet hur man gör för att flytta över sin profil till ett annat mobilnummer? Mvh Martin | |
Femme_femme | 2014-08-18 22:38 | |
![]() | Vilken profil menar du och vilken mobil gäller det? | |
RambleTamble - Ej medlem längre | 2014-08-18 23:37 | |
![]() | Du loggar in med samma användare o lösenord som på den gamla. | |
martinnamn | 2014-08-21 10:00 | |
![]() | Jag har en iPone4s med ett amerikanskt tel nr o en svensk gammal Nokia med svenskt mobilnr som jag tänker flytta över till iPhonen. Jag har betapet på usa mobilen men är alla poäng, vinst statistik, Friends etcetera lagrade i telefonen eller kommer de upp igen (alltså laddas om från servern) om jag loggar in igen via det svenska mobilnummret? | |
Bitte - Administratör | 2014-08-21 10:10 | |
![]() | Monk eller Odin är väl bäst på att svara på detta Bitte | |
meramera | 2014-08-21 11:37 | |
![]() | Rent logiskt borde väl all statistik komma från servern och inte telefonen. Det bör ju vara din profil som styr o inte en viss telefon. Det ska väl inte spela någon roll var eller från vilken enhet man loggar in. Men vad vet väl jag, tänker bara logiskt Meramera | |
IShotQ-tile - Ej medlem längre | 2014-08-21 12:48 | |
![]() | Jag har aldrig använt Betapet i mobilen, men naturligtvis är allt knutet till användarkontot här, helt oberoende av telefonnummer. Du kan ju logga in via en kompis telefon så länge du anger rätt inloggningsuppgifter. Det är ju det som är det fina med Internet. Det fakturm att man aldrig behöver uppge sitt telefonnummer vid skapandet av ett användarkonto torde vara en ledtråd. | |