Spelrum
Giraffen | 31 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 2 |
Grisen Böjningslistan | 24 |
Inloggade | 57 |
Mobilspel
Pågående | 19 599 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Boosterman | 2014-08-22 18:31 | |
![]() | Wifi problem Hej. Kan ej spela när jag är uppkopplad på wifi - att spela när jag är uppkopplad på 4G går alldeles utmärkt. Känns problemet igen av någon? Kan tilläggas att det inte spelar någon roll vilket wifi jag är uppkopplad på, är tvärnit på alla. | |
Sharky68 | 2014-08-22 18:56 | |
![]() | Du skriver inget om att Wifi är ditt trådlösa nätverk. Prova byta kanal/frekvens på din router. Den kanske krockar med grannen som kör på samma. | |
Boosterman | 2014-08-22 19:18 | |
![]() | Nä jag gjorde inte det, för det gäller samtliga wifi jag provat på bl.a på jobbet hos släkt och vänner är det samma problem. Det har gått alldeles utmärkt att spela via wifi tidigare, detta är ett nytt problem som dykt dom senaste dagarna, min sambo har precis samma fel så att det skulle vara något fel på min mobil är i och med det näst intill uteslutet. Inbillar mig att det ev kan ha något att göra med det driftstopp Betapet hade för några dagars sedan. | |
kajix | 2014-08-22 19:38 | |
![]() | Hm. Vi snackar spel via appen? Det fungerar hos mig. Android-appen och WiFi... Kan du beskriva felet närmare? Kan du se lista på dina spel? Gå in i ett spel men inte kunna lägga? | |
Boosterman | 2014-08-22 20:56 | |
![]() | Stämmer, det är vi Betapetappen (Free) det gäller. Kommer så långt att giraffen på sidan kommer fram där det står "läser in" och framför det ordet är det en cirkel som snurrar runt, runt tills texten "Kunde inte kontakta Betapet. Var god försök lite senare" dyker upp. Går ej heller att komma åt menyn längst upp till höger då den är gråmarkerad. | |
dinodog | 2014-08-22 21:07 | |
![]() | Prova att stänga av mobilen helt och starta om den. Min mobil betedde sig underligt för ett tag sedan. Det hjälpte att starta om den. | |
Boosterman | 2014-08-22 21:20 | |
![]() | Tack för tipset men det är redan gjort . Även appen är avinstallerad och installerad på nytt, även tömt cacheminne i mobilen har också manuellt rensat bort alla filer i mobilen dom tillhörde Betapetappen. Detta är gjort både i min och sambons mobil, med samma, resultat. | |
Boosterman | 2014-08-22 22:32 | |
![]() | Nu under kvällen gick det helt plötsligt att få kontakt med Betapetservern igen detta stärker min misstanke att det har med det tidigare driftstoppet att göra. | |