Spelrum
| Giraffen | 10 |
| Krokodilen | 0 |
| Elefanten | 0 |
| Musen Böjningslistan | 0 |
| Grisen Böjningslistan | 4 |
| Inloggade | 14 |
Mobilspel
| Pågående | 19 980 |
Forumkategorier
| Användare | Inlägg | |
|---|---|---|
| Bellis77 | 2014-10-11 20:22 | |
![]() | Ge upp conra inaktivitet Vad är värst/sämst - att "ge upp" en match eller vara inaktiv 72 tim? Om tvång att göra endera uppstår, alltså? | |
| Bueno Vodka - Ej medlem längre | 2014-10-11 20:39 | |
![]() | det är väl bara att avbryt!? Sluta gnälla! | |
| kajix | 2014-10-11 20:47 | |
![]() | Inaktiv är mycket värre. Det finns en gräns för hur många matcher man kan spela så för en som spelar många kan en uppgiven match göra att den kan spela en ny. Men meddela gärna motståndaren att du ger upp och förklara så långt det är möjligt varför. | |
| Bellis77 | 2014-10-11 22:45 | |
![]() | Bueno vodka: jag gnäller inte! Jag vill bara veta. Måste du vara otrevlig? Kajix: tack för ditt svar. Jo - jag förklarar varför, tycker det hör till vanlig hyfs att göra det. | |
| Blindhund - Ej medlem längre | 2014-10-12 07:57 | |
![]() | Meddela och förklara så långt som möjligt varför, haha javisst jag känner mig väldigt skyldig att förklara något åt en helt okänd person. Ge er nu det är ett spel, inte blodigt allvar. | |
| RambleTamble - Ej medlem längre | 2014-10-12 11:47 | |
![]() | Och för att det är ett spel kan man inte iaktta vanlig normal hyfs då? | |
| omeganoll | 2014-10-12 12:14 | |
![]() | Verkar inte så... | |
| ellasarah | 2014-10-18 06:23 | |
![]() | Skulle önska att man kunde frysa sina spel. Eller - som på Lexulous eller Scrabble - låta medspelarna/motståndarna avgöra om de tröttnar på att vänta. Har spelat Lexulous på engelska i två år. Spelkompisarna väntar så gärna på mig. Det finns ju fler spel Spelen ligger kvar... har inte märkt nån speciell tidsgräns. | |
| ellasarah | 2014-10-18 06:29 | |
![]() | Vad kostar det i poäng? Om man inte hinner med, resp klickar på avbryt? Om man klickar på Ge upp matchen? | |
| sasjov | 2014-10-18 06:58 | |
![]() | Jag tycker inte att man ska ge upp. | |
| jellyflower | 2014-10-18 09:19 | |
![]() | Ibland måste man sluta spela mitt i ett spel, om något akut inträffar där man befinner sig. En gång tog det fyr i köksfläkten här. Jag glömde fanimig bort mitt spel! Men annars är det givetvis justast att avsluta spelet, inte bara lämna. Jag spelar bara panik eftersom folk lämnar. Då kan jag spela färdigt och få en massa poäng. Ibland bryter mitt internet ihop. Det har hänt medan jag spelat beta. Då svär man för det är ungefär det man kan göra åt saken. | |