Spelrum
Giraffen | 17 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 16 |
Inloggade | 33 |
Mobilspel
Pågående | 19 244 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Kattenpeppo | 2015-02-14 23:08 | |
![]() | Fungerar inte att ta bort bild och ta bort konto Hej, Det här kontot var jag tvungen att skapa bara för att kunna få kontakt med er som jobbar på Betapet. Jag vill nämligen 1) ta bort min bild som jag har på Androidappen och 2) Avsluta kontot (alltså inte detta som jag alltså var tvungen att skapa enkom för detta) Som jag har läst i forumet går dessa två saker bara att göra från dator. Jag kan emellertid inte logga in via dator eftersom där står att jag inaktiverat mitt konto. När jag skriver in min e-postadress för att aktivera kontot står det att ingen användare med e-postadressen finns (!) Samma meddelande får jag när jag försöker gå in på communityn från mobilen (trots att jag redan är inloggad på mobilen och kan spela om jag vill det). Det känns rätt olustigt att inte kunna avsluta sitt konto och inte ens kunna ta bort sin bild. Vore det inte en ganska bra Jag ber er som jobbar med sidan att snarast kontakta mig så att jag får hjälp med att avsluta kontot. Fattar inte att man inte kan göra det direkt från inställningar på mobilen. Det hade ju varit det enklaste. Tack på förhand | |
Bitte - Administratör | 2015-02-15 09:45 | |
![]() | Då har du troligen redan inaktiverat ditt konto på appen , prova på att ta bort den och lägga till den igen så borde det konto vara borta Bitte | |