Spelrum
Giraffen | 30 |
Krokodilen | 0 |
Elefanten | 0 |
Musen Böjningslistan | 0 |
Grisen Böjningslistan | 18 |
Inloggade | 48 |
Mobilspel
Pågående | 19 024 |
Forumkategorier
Användare | Inlägg | |
---|---|---|
Gnillot - Spelvärd/Forumvärd | 2015-11-11 10:12 | |
![]() | Att anmäla trakasserier Jag skulle uppskatta ett inlägg i FAQ eller ett pinnat inlägg i något av forumen om hur man går till väga för att anmäla trakasserier och ovälkomna obehagliga närmanden. För min del har jag små eller inga problem med att någon lägger en försiktig trevare, men det finns gränser och dessa passeras alltför ofta med råge. Jag är på Betapet för att - hör och häpna - spela Betapet! När någon passerar min gräns och/eller inte tar ett avvisande, då vill jag att det skall vara lätt att veta hur jag kan få hjälp och åtgärd. Går det att ordna? DISCLAIMER: De flesta jag mött på Betapet är kul folk. Det är inte dem jag avser. Er gillar jag! Jag pratar om rejäla övertramp som jag inte anser att någon skall behöva acceptera. | |
Gnillot - Spelvärd/Forumvärd | 2015-11-12 09:15 | |
![]() | Jag skulle bli mycket tacksam för en kommentar av något slag (även om den är avvisande) från någon på Betapet. Eftersom tråden flyttats från seriöst till support antar jag att någon admin sett den. Eller? Jag vet att jag inte är ensam om att ha upplevt trakasserier på Betapet. Jag har fått hjälp vid något tillfälle, men det var en krånglig väg och den skulle kunna göras betydligt rakare. De flesta spelare är som sagt kul folk, men vissa verkar helt sakna farstu. Att snabbt och smidigt kunna hantera dessa borde vara något som ligger i allas (utom möjligen dumsnutarnas då) intresse. Skulle bli mycket tacksam för ev svar om Betapets hållning kring detta. | |
marmotte | 2015-11-12 09:38 | |
![]() | Det står i FAQ hur man kontaktar en forumvärd. Tag skärmdump, anmäl överträdelsen. Jag har gjort det ett par gånger, på Mouches tid. Om nån beter sig väldigt illa blir denne avstängd. | |
Gnillot - Spelvärd/Forumvärd | 2015-11-12 10:52 | |
![]() | Tack. | |
Gnillot - Spelvärd/Forumvärd | 2015-11-13 08:50 | |
![]() | Går det att anmäla direkt via Betapet på Facebook? Vad är Betapets hållning (om någon) i frågan trakasserier? | |
Bitte - Administratör | 2015-11-13 08:53 | |
![]() | Det är ALDRIG ok med något sådant och sker det så amnäl till mig eller Mouche Bitte | |
Gnillot - Spelvärd/Forumvärd | 2015-11-13 08:58 | |
![]() | Tack. | |